Hur funkar det?
Jag undrar om jag mår dåligt t.ex, och sänder healing, mår då den jag sänt healing också dåligt?
U R us
Jag är ingen expert, men på bästa sätt tycker jag man bör beskydda sig själv när man sänder/ger healing till någon annan.. Kanske inte känns så bra att sända/ge healing till någon annan när man själv mår dåligt..
Har man en god avsikt så tror inte jag att det är någon fara, men alla reagerar ju olika på healing..
ja det var lite så jag tänkte..för om energierna går igenom mig(t.ex) och jag mår dåligt, då kanske de dåliga energierna följer med till den jag healar? det vill jag ju inte
…
U R us
Jag ser det som så att om man själv bär på negativ energi så kan det utsöndras till den andra om den är mottaglig och öppen att känna av det. Men jag tror att det oxå hjälper att ha en god avsikt. Fast jag skulle nog avstå att ge healing om jag själv inte mår bra.
Jag tror inte att man behöver fokusera för mycket på sitt eget mående när man ger healing,då kan det bli så att man inte vågar ge healing för att man tror att man kanske inte är tillräckligt"ren" mm.
För min del brukar det inte fungera så bra att aktivera någon healing om jag mår väldigt dåligt,eller oxå tar det emot och känns fel. Lyssnar man inåt vad som känns rätt så tror jag att det blir bra.
~ mayolica ~
Om jag själv mår dåligt så ger jag inte healing,för det känns inte rätt helt enkelt inom mig själv.
jag är av samma åsikt. Vi får reda på om det passar sig eller inte att skicka healing bara vi vågar lyssna på vår känsla. Känns det bra ja då tror jag inte att överföringen skadas bara för att man själv mår lite purket