Måste man veta om att någon skickar?
När jag tar emot healing har jag funderat lite, om det är flera som skickar känner jag av det men ibland när någon skickar som inte berättar har jag ingen aning om, tar man emot all healing även om man inte vet om det?
Vilken bra fråga -det är något jag själv funderat på många gånger. Hoppas det finns några som kan svara 
Jag med ibland så har jag skickat och skrivit men lite för sent då har de inte känt av det, men när jag skriver känner de av.
Jag har varit med om liknande när folk skrivit till mig och jag inte känt av några.
jag tycker att det är oetiskt att skicka healing till någon som inte är införstådd med att den ska få. Däremot kan man ju alltid be om att rätt hjälp kommer till personen.
Sen tror jag att du får den healing som du är beredd att ta emot, oavsett om du vet om det eller ej. Jag tror att det team som finns runt dig ser till att förmedla det som du behöver
#3 Håller med dig om det etiska. Jag tänker på om man kommit överens om att den ena skickar när den vill/känner för/hinner utan att alltid berätta för den andre.
då är det överenskommet och den som skickar kan ju alltid be att att det kommer fram när det passar den som ska få bäst
Jo men så har jag också tänkt mig men tänkte mer om man skadat sig eller har något man behöver healing för, jag är glad, jag blev av med min migrän tack vare healing. =)
Jag tror att universum sköter helandet så att det blir rätt och anpassar healingen till situationen.
När man vet om att man ska få healing är man förberedd på att ta emot och avslappnad,då kan healingen offta kännas kraftigare.Om man inte vet något och har sin uppmärksamhet på annat,så tror jag ändå att man får tillgång till den helande kraften fast healingen anpassar sej efter hur kroppen är beredd att ta emot.
~ mayolica ~