Healing iFokus

Healing

Etikett: djurkommunikation
Läst 898 ggr
Monky
0

Prata med en elefant, någon?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är egentligen en lång berättelse om något som hände mig för snart 3 år sedan. Jag var med om en olycka i Indonesien och önskar att jag fick klarhet i en del frågor.

Det är frågor direkt till djuret i fråga men även saker som rör de processer som varit efteråt.

Ska försöka korta ned det som hände så mycket som möjligt och endast ställa några enstaka frågor.

Berättar väldigt gärna om allt till den/dem som svarar Glad

Jag inser att man får det man ber om, jag har förstått hur detta kosmiska/andliga energiflöde fungerar. Så jag vet att jag bad om denna händelse och jag är inte bitter över det som hände.

Jag var med i en olycka med djuret på bilden.

Mina frågor;

Jag vet att han visste vad han gjorde, det förmedlade han, men visste han varför? Och vad är i så fall hans orsak? Varför gjorde han inte mer? Han hade kapacitet att göra vad som helst?

Vet han att jag förlåter? Jag vill att han ska veta det och att jag vill komma tillbaka. Önskar jag kunde får hjälpa honom att heala hans "broken spirit".

Sen en fråga som rör något helt annat än elefanten, men det har anslutning till det, nämligen har jag någon metall kvar i kroppen?

En annan sak jag undrar är ju vad syftet med allt detta varit. Mycket har förändrats så mycket inser jag ju själv, men man kan bli lite blind när man sitter mitt i det.

SilvianLuna
0

Så vitt jag vet är elefanter ett mycket andligt djur och de har en mycket bra kommunikationsförmåga men på ett annat plan som för oss människor kan vara osammanhängande och oförståelig.

Inom dig vet du vad han vill säga dig. Lyssna inåt. Djurkommunikation begränsar inte avståndet mellan er rent andligt. Flört

[asamaria]
0

En sorgsen och godmodig elefant. Är ledsen för det som hände, men var irriterad på dig. Allt är glömt och förlåtet. Glad för att du förlåtit. Kan nu gå vidare. Jag känner mycket kärlek till dig från honom. Du är välkommen tillbaka. Tycker det låter intressant med din healing. Nyfiken.

Tror att du kan ha en liten, liten flisa kvar i kroppen, men den är väldigt liten. Sitter den i överkroppen på övre halvan, framsidan kansk? Åt höger mot axeln.

Syftet kan egentligen bara du själv svara på. Det är du som är insatt i situationen.

Kram Åsa

Choklad
0

Han ville sätta dig på plats, du förolämpade honom du borde veta hur liten du egentligen är…men han förlåter dig. Om du har metall kvar kvar i kroppen vågar jag inte ge mig på "se."

U R us