Healing iFokus

Healing

Läst 645 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 17/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla och grattis till namnsdagsbarnen Verner och Valter. Ops … är det jag igen som startar upp morgontråden Flört först till kvarn får mala!

Vi glömde ta med friskt vatten till våran Odi och stugan så jag bävade vad som kunde hända! Har fått för mig att Odi inte mår bra av brunnsvattnet och därför tappade hår i våras och det blev en ganska så stor kal fläck under halsen. Vad att göra? Tar kontakt med Cristine och hon skickar Odi healing i förebyggande syfte.

Cristine skickade healing 3 ggr till Odi i våras och han blev helt frisk!!!! Förneka inte dom krafter som finns!

/kram Spanaren

[rore]
0

God morgon!

Du lägger ut så vackra bilder så jag blir alldeles mållös. Härligt.

Önskar dig och övriga en fin dag. Kram Rore

[Spanaren]
0

Tack rore-vännen! Komplimanger värmer länge … och ligger på en speciell plats inne i mitt "snuttehjärta" så tack igen/kram Spanaren

tilja65
0

Godmorgon önskar även jag. Fint väder även idag och jag ska iväg om en liten stund. Sonen sitter bredvid och räknar minuterna eftersom han väntar på att kompisen ska komma.

Önskar alla en bra dag.

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Loet_old
0

God morgon.

En riktig höstdag,med allt vad det innebär.

Ha en bra dag

nillanb
0

Godmorgon på erGlad

Ja vilken härlig bildFlört, vem är Odi ?

Morgonen började i kaos lilltjejen vaknade med näsblod igen!!!!

Hela tösen blodig hennes säng blodig och även min säng blodig,

jaha tvätta igen.

Resten av dagen kan ju bara bli bättre eller hurTungan uteGlad

janing
0

God morgon!

Uppe o pigg idag, ska iväg på jobbet.

Idag regnar det inte Glad

Ha en bra dag alla

korseett
0

god morgon!

Ja här inne är det verkligen först till kvarn som gäller för morgontrådenGlad och jag håller med om bilderna.

Idag har jag fullt upp med verkligheten som krupit ikapp hehe. Tänka vad man kan skjuta saker framför sigSkäms

Dagen började inte nåt vidare eftersom jag återigen haft svårt att somna och läste färigt boken istället. Nu har jag läst 3 böcker på lika många dagar. Sen så vaknade jag förut att maken klocka inte hade ringt och han var en hel timme försenad. Ja så kan det gå ibland. Från och med ikväll blir det restriktioner på läsandet för jag tror jag läser mig pigg.

Ha en riktigt skön måndag alihop

[Spanaren]
0

Förtydligande *skratt* Odi är våran hund/kram Spanaren

nillanb
0

AahaaSkrattande då förstår jag oron

Jag har oxå hund

Kaylaza
0

God morgon!

Utvilad efter en lugn helg känner jag mig redo för de sista arbetsdagarna innan flytt och utbildning.

Ute är det molnigt, och himlen skiftar i alla möjliga nyanser av silver. Friska höstsommarvindar blåser och jag får så mycket energi att jag nästan spricker!

Må väl alla!

[Spanaren]
0

# 9 Bra och jag tackar för gåvan healing som finns och som fina vänner vill ge bort till våran ögonsten/kram Spanaren

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Här är det lite mulet och de har lovat regn. Men det gör inget för jag ska tvätta i eftermiddag.

# 5 - Vad är det med lillflickan som blöder så mycket? Har ni varit på sjukhuset med henne?

nillanb
0

#12 Ja men de bränner inte som var vanligt förut, om blödningen av stannar inom rimlig tid.

Det är väldigt tråkigt för henne det räcker att hon snyter sig i bland för att det ska börja blöda.

Hon skäms i skolan när minsta träff på näsen på gympan eller lek leder till blödning och nedsölade kläder.

[GunillaR]
0

# 13 - Jag är själv en näsblödare så jag vet vilket helsicke det är. Men det beror på en medicin som jag tar. Så slutar jag med medicinen så blir det inga problem.

De bränner inte numera men använder något annat som har samma verkan.

Det man kan göra i förebyggande syfte är att hålla nässlemhinnorna fuktiga. Det finns spray (Renässans) som man kan sköja näsan med och olja (Noseoil) som man kan spraya upp i näsan. Detta gör att slemhinnorna inte blir så sköra.