God morgon 16/8
Solen skiner och det blåser friska vindar! En fantastisk höst-sommardag som jag ska använda till att framför allt åka upp till Billingen och promenera!
Detta lilla platåberg fyllt av motionsspår har underbara energier -det är en fantastisk laddning av batterierna att vara där 
Må väl alla!
Godmorgon på er
Ny dag och nya möjligheter
ha en fin dag
god förmiddag
Jag och maken var på bio igår- Sommaren med Göran. Den var helt sevärd men ingen höjdare direkt.
Idag blir det att ta tag i den sista momsen som ska lämnas in senast imorgon.
Det blåser som attan här idag.
ha en fin dag
Godförmiddag!
Har nu ätit frukost. Den blir litet av ett äventyr nu om morgnarna eftersom lilla kattungen tycker det är väldigt intressant med tekopp, mackor och annat, så idag slutade det med att tekoppen välte och jag fick städa bordet. Hi hi!
Solen skiner idag och det verkar vara ganska varmt, så det blir säkert en liten stund i solen lite senare.
Ha en skön söndag, och glöm inte vila 

God förmiddag!
Regn och rusk. Bra väder att vila och ladda batterierna, men det är inte bra väder för en värkande kropp.
Ha en bra söndag!
God förmiddag!
Solen lyser och det har nu börjat blåsa lite. I morse var det alldeles vindstilla… Just nu är det tyst och stilla i huset. Tonåringen sover fortfarande och de andra är på annat håll. Disken är klar och tvättmaskinen är i full färd med dagens tvätt… tror att jag ska använda denna stund till lite meditation
Önskar er en bra dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Vi har sol i södra halland , dock lite blåsigt men skogen väntar och alla gula kantareller, så det kommer bli en kanoneftermiddag
Må gott
Kram Lena

Hej alla!
Här har det regnat hela förmiddan och det ser inte ut att sluta nån gång.
Det blir till att fixa lite inne och sitta o mysa i soffan.
Ha en bra söndag
Hej alla!
Hoppas ni inte blåser bort där ute.
Själv sitter jag o funderar på om jag inte ska ta och städa
Blir nog så.
Det är så befriande när det är klart