Depression
Är det någon som har erfarenhet av healing mot kraftig depression med panikångest?
Jag hade en utmattningsdepression med panikångest och fick healing två tillfällen i samma vecka. Detta hjälpte mig så pass att jag kunde själv ta tag i mitt mående.
Panikångest och depression går inte över på en dag, det är ett hårt arbete och måste redas ut om orsaker osv.
Vi får höra vidare vad de kunniga säger.
Instämmer helt med Morgaine..jag fick med min deprission genom healing, så att jag orkade ta tag i problemet, orkade gå till terapeft och nu är jag klar! För mig tog det ca först ca 1 år med allt, och 5 besök hos terapeft..nu är min fobi borta. men då har jag levt med den hela mitt liv…
U R us
Hade jag fått healing när jag var deprimerad hade det nog gått över fortare. Jag fick hjälp av skyddsänglar som kom till mig när jag mediterade, men en kunnit healer hade nog hjälpt ännu lite till.
De senaste åren, när jag gått hos en healer någorlunda regelbundet har jag haft många stressade och jobbiga perioder, men efter ett besök hos honom får jag så mycket energi och styrka att det blir lättare att ta tag i och hantera, och jag är övertygad om att healingen hjälpt till så jag inte blivit deprimerad igen.
Hej Christina,
mitt arbetssätt har ingen begränsning. Om du är intresserad så kan du skicka ett PM till mig.