Healing iFokus

Healing

Läst 822 ggr
Kaylaza
0

God morgon 15/8

Solen skiner och jag njuter i fulla drag av en lång, stilla frukost min första lediga dag på länge. Har fått för mig att jag ska ha en "tyst dag" idag, så ingen musik kommer spelas och ingen film kommer sättas på. Känns fantastiskt.

Har ej angett tystnadslöfte dock, eftersom jag ska träffa en massa folk idag. Men i alla fall Flört

Må väl alla!

nillanb
0

Godmorgon på erGlad

önskar  er en fin lördag

korseett
0

godmorgon

En tyst dag har jag nog ofta. Vill gärna ha tyst och lugnt omkring mig.

Ha en bra dag alla

[GunillaR]
0

Godförmiddag

Här regnar det idag. Ett lugnt och stilla sommarregn. Fast inomhus är det inte lugnt och stilla. Just nu så busar min lilla kattunge för fullt.

Ha en skön lördag

tilja65
0

Här är det nu eftermiddag och jag sitter ute och njuter efter middagen, på verandan. Jag är fortfarande lite omtumlad efter gårdagens lyckade hypnoterapi. Var med om ett möte i det förgågna som lösgjorde mycket av det jag burit med mig i alla år. Idag känner jag mig faktiskt som en ny människa Skrattande

Jag vill önska alla en riktigt bra fortsättning på dagen!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

korseett
0

se där då är vi två som går i hypnoterapi tilja. Det är verkligen suveränt

tilja65
0

Ja visst är det! Jag tycker att det är ett så bra behandlingsalternativ att jag funderar på att fortbilda mig inom detta. För mig var det sista gången i alla fall för denna gång. Jag har nu fått hjälp med det som jag sökte mig dit för. Hur går det för dig korseett?

www.harmoniqa.se

korseett
0

jag forcerat fram snabbare än vad som är normalt så det är ju bra. Har hittills bara gått 4 ggr men det blir väl säkert bortåt 10 skulle jag gissa innan jag blir klar, kanske mer rentav. Bra är att även under massagen kommer det fram saker som bearbetas, har ju samma terapeut till det.

tilja65
0

Ja, det måste vara optimalt. Du kan ju då också bygga upp förtroende för terapeuten lite snabbare än annars kanske. Lite beroende på hur man är förstås. Jag har ett stort kontrollbehov och då tar det lite längre tid innan man öppnar upp sig. Jag är nu efter att jag gått hos denna terapeut helt såld på metoden och tycker att det är så enormt spännande att kunna nå in till det undermedvetna även på detta sätt.

www.harmoniqa.se

[rore]
0

God eftermiddag på er alla.

Hoppas ni har en skön helg.

Kaylaza
0

Min tysta dag har varit fantastisk. Så underbart att inte spela en massa musik hela tiden (jag brukar vara fullständigt beroende av att ha musik i bakgrunden, så det var en liten omställning att inte få sätta på cd-spelaren i bilen eller musikprogrammet på datorn).

Dock har jag under kvällen nu fuskat lite, eftersom jag tillåter mig själv att se på film. Förvånad