Märkligt?!
När jag gav healing till en vän igår så, upplevde jag det mycket annorlunda mot vad jag gjort när jag har hjälpt till på distans här inne.
Jag har provat på några gånger tidigare. Med en annan vän men aldrig upplevt detta.
Igår så kände jag ett brus eller en närvaro bakom ryggen som spreds runt omkring oss.
Jag sa ingenting till min kompis utan stod bara tyst och fortsatte med det jag höll på med.
JAg upplevde det som om jag (vi) fick hjälp.
Jag är alltid noga med att be universum om hjälp och guidning innan jag på börjar en behandling och ber om beskydd för oss båda.
Plötsligt säger hon att hon känner var jag har mina händer. Trots att hon blundar.
Ja, säger jag och frågar var hon känner dem.
Ovanför huvudet och nere vid mina knän svarar hon mig.
Jag höll mina händer över hjärt och pann chakrana på henne. Där jag kände att det drog i mina händer.
Någon som kan förklara detta fenomen lite mer lätt begripligt för mig?
ja visst är det häftigt att healing kan upplevas så olika från gång till gång- du fick hjälp på plats!
Ja! Det var rena rama magin och det var så oerhört kraftfullt på ett stilla vis som jag inte kan sätta ord på.
Häftigt! 
Ungefär sådär hände det med mig och Soffe…det kom en närvaro till oss båda, han ar på något sätt hos båda samtidigt, och det var så kallt att jag skakade …sedan började han prata med Soffe…jag kände hur han stod hos mig samtidigt
Sedan sa Soffe att jag skulle be att få sända healing till min systerdotter, och då började det sticka i mina händer, som kolsyrebubblor med taggar i..men det gjorde inte ont..det var en härlig upplevelse!
och min systerdotter bad oss att sluta, för det gjorde ont…sedan hade jag svårt att sluta att sända
U R us
Fantastisk upplevelse, visst är det underbart när hjälpen man ber om blir så påtaglig att båda känner av den så starkt!
Jag har varit med om en liknande sak, som också var helt otrolig. Det var första gången jag fick healing, och hon som healade berättade hur jag bara ville flyga iväg hela tiden. Hon såg en skyddsängel intill mig, och till slut bad hon den i sinnet att se till att jag stannade kvar, för hon orkade inte hålla kvar mig längre. Precis när hon bett om det fick jag syn på en ängel ovanför mig, och berättade detta direkt.
Efteråt förklarade hon varför hon kommit av sig så just där -det var inte för att jag pratat, utan för att det varit en så upplevelse för oss båda.