Healing iFokus

Healing

Läst 635 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 12/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er allihopa och grattis till Klara på namnsdagen

/kram Spanaren

nillanb
0

Godmorgon allesammanGlad

Har inte sovit bra på ett tag nu så det får bli spikmatte meditation innan min dag tar fart.

ha en fin dag alla

Loet_old
0

God morgon.

Regn idag,men det behövs.

Ha en bra dag

[Spanaren]
0

#1 Spikmattan var ett bra köp för mig för där kan åtminstone jag koppla av och till och med sova på ibland/kram Spanaren

Ps Meditera skönt nillanb

nillanb
0

Meditatejapp, ska göra mitt bästa SpanarenGlad 

janing
0

God morgon!

Idag ser det ut att bli en fin dag.

Ha en bra onsdag allihop

[Spanaren]
0

Bra nillanb … och tänk på härligt ljuvliga och vita ullmoln så är du snart ute någonstans i drömmens sköna värld/kram Spanaren

mayolica
0

Godmorgon!

Solen är framme,men det ser lite molnigt ut.

Håller med om att spikmattan är ett bra köp,jag brukar oxå ligga på den och göra reiki självbehandling samtidigt. Inte alls dumt.

Ha en bra Onsdag

Glad

~ mayolica ~

skogsfrun
0

Godmorgon! En en helt ok dag med skapligt väder. Tog också en start på spikmattan imorse det går lite lättare att stiga upp efter den. Idag ska det bakas rabarberkaka och fixa till en smörgåstårta för jag får besök av min bror och svägerska, kul. kram på er alla!

tilja65
0

Godmorgon!

Idag vaknade jag upp till en stillhet Det känns så lugnt och skönt och fridfullt här på något sätt. Ute är det gråmulet och det blåser lite. Vi får se vad denna dag har att bjuda på. Inga planer idag heller Tungan ute

Önskar alla en bra dag!
/Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

korseett
0

spikmattan är suverän.

God förmiddag. precis kommit till jobbet och jag smygstartar lite. har varit hos kiropraktor och fått mig en duvning.

ha det skönt idag allihop

Kaylaza
0

God middag allihop!

Jag har en jättebra dag idag, trots stress. Ska på healing ikväll, och redan igår märkte jag av att det minst sagt dags, när jag arbetade med pendeln. Ska bli riktigt skoj att höra vad han säger om den, för självklart ska den följa med dit!

Må väl alla!

[rore]
0

God kväll på er alla.

Vilket fint hjärtformat moln du fotograferatGlad

[Spanaren]
0

Tack rore Skrattande /kram Spanaren