God morgon 11/8
Vilken härlig bild 
Önskar er en härlig start på dagen!!
Martina
Yataz
Vacker bild..Och godmorgon alla, önskar er en fin dag. Kraam

God morgon!
Mulet idag - men din bild skiner opp Spanaren!
Ha en bra dag alla
Gomorron alla
önskar er en fin dag
God morgon.
Sol just nu,men regn på eftermiddan.
Ha en bra dag
Godmorgon alla! Vilken fin bild att starta dagen med 
Önskar er en bra dag.
Med ljus och kärlek... Tina
god morgon! Här får vi nog omväxlande sol och regn skulle jag tro med tanke på molnen. Har inte kollat smhi än
ha en skön dag

God förmiddag!
Vilken fin bild.
Det börjar bli grått ute och fram på dagen ska det bli åska igen.
Jag har varit frånvarande ett tag, men nu ska jag ta nya tag.
Idag ska jag och handla lite saker. Bland annat Kristaller. Jag har haft oönskat besök från andra sidan som inte var av den snälla typen. Tack och lov har finns en butik med Kristaller mm och en snäll affärsinnehavare som har hjäpt mig så jag har fått tillbaka friden i mitt hus.
Ni ska alla har en trevlig dag!
God middag.
I regnets tecken står jag som vanligt på jobbet. Försöker klura ut vart jag billigast kan få tag i allt material jag behöver ha med mig till utbildningen som börjar om två veckor.
Fick listan igår, och har lite Harry Potter-känsla över att behöva skaffa en massa verktyg, material och annat inför skolan 
Må väl alla!
ah va kul Kaylaza! vad är det för utbildning?
#10 Jag ska så en sömnadsutbildning, och det är massor med trådar, garner, tyger, skissmaterial och annat som ska införskaffas.
Jag ser verkligen fram emot utbildningen -det ska bli så roligt! Fast jag kommer nog inte ha så mycket tid över för internet då, så jag blir nog ganska inaktiv här på iFokus ett tag =(
God eftermiddag!
Här har det regnat en hel del under dagen.
Önskar er alla en fin eftermiddag och kväll trots regn
#11 Va spännande det låter. Lycka till
#13 Tack! Jag längtar jättemycket (fast är ganska nervös också). Jag hoppas jag får tid över för andlig utveckling också -kommer kännas tomt annars. Men det löser sig alltid! Man fixar alltid tid till det man verkligen vill göra =)