Healing iFokus

Healing

Etikettänglar
Läst 488 ggr
Yataz
0

Hur ska detta gå?

Hade ingen aning om vart jag skulle lägga detta inlägg Skäms

Har så mycket humörsvängningar dessa dagar så det är inte sant!! Tycker det är jättejobbigt och ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag vet inte heller vad det beror på. Någon som kan känna av vad det beror på?
Vill ni inte skriva här får ni gärna skicka ett pm.

Vore sååå tacksam för ibland blir jag orolig över detta!

Väntar också ett spännande besked på måndag, vad tror ni? Ser det lovande ut?

Tack för att ni finns här!!

Martina

Yataz

korseett
0

har du fått något svar på pm?

Yataz
0

Nej, och idag känns allt dessutom ännu värre då det inte alls blev något positivt besked..Gråter

Men det är väl bara att ta nya tag antar jag…det värsta är humörsvängningarna som jag inte ens vet vad de beror på…
Men antagligen kan ingen annan känna något heller…kanske för att mitt humör svajar så..Skrikandes

Tack korseett för att du bryr dig!

Martina

Yataz

korseett
0

Vet du vad du kan göra? Sätt dig ner i lugn och ro när du har tid och sök dig inåt i dig själv. Ställ en fråga som ex varför kroppen har humörsvängningar. Låt bilderna och intrycken svepa över dig. Efteråt ber du att få tacka kroppen för att den visat dig orsaken.

Tråkigt att du inte fick det besked du önskade men allting har sitt syfte. Jag har en känsla av att det kommer ett bättre erbjudande längre fram i höst

Kram

Yataz
0

#3 Tack korseett!

Jag ska försöka med detta…tyvärr är det ganska sällan det är lugn och ro runt mig och därför är det lite svårt…Skäms

Jo, jag antar att allt har sitt syfte. Det är bara så svårt att se det när man hoppas på något så mycket…men nu försöker jag se framåt..
Hoppas din känsla stämmer om ett bättre erbjudande i höst! Glad

Martina

Yataz