God morgon 8/8

God morgon Spanaren och alla andra.
En liten fråga, har jag sovit väldigt länge eller vart tog den 8:onde och 9:onde vägen 
Lite trött idag kanske 
Undrar också vart intutionsövningen blev av
Önskar er alla en helt underbar dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
God morgon!
Jag sitter här i min vackra, soliga lägenhet och känner mig helt slut. Om ett par timmar är det dags att släpa sig iväg till jobbet, och det enda jag vill är att gå och lägga mig igen. Lyssnar på Oliver Shanti för att komma ihåg hur man samlar energi.
Ikväll ska jag unna mig en lång lugn stund med avstängd telefon och massor av te.
Må väl alla!
Jag insåg just också detta fenomen med datumet! Visserligen tycker jag tiden springer iväg med mig just nu, men så fort går det väl inte 
Godmorgon! Ja, jag vore tacksam om vi backade tillbaka till den 8:onde. Tiden går så vansinnigt fort ändå 
Ännu en fin sommardag har nalkats…
Med ljus och kärlek... Tina

#2-3 Skönt, då har jag inte sovit länge
Oliver Shanti är så underbar att lyssna på, måste nog lyssna på den innan jag startar dagen på allvar. Skickar lite snabbenergi till dig så du fixar dagen 
Godmorgon! Fick llite panik nu när jag såg att det var den 10
min dotters födelsedag, missat den 8 bak och den 9 kalas,och paketerna inte framplockade hihihi…Dax och baka nu… Ha en fin dag alla. Kram
#5 Haha, så det var alltså du som fick mig att lägga mig raklång på golvet en stund! Det var väldigt länge sedan jag fick en sådan impuls, så jag var väldigt förvånad, men också glad.
Tack så mycket!
Gomorron 8/8
Vilken solig morgon
vi är trötta efter Lisebergs besöket i går
, jättekul!!.
Nu ska min vansinigt trötta lilltjej rida innan det blir för hett.
ha en skön dag alla

Fia-gumman kan du ändra datumet *ler* så att jag inte skrämmer mera människor som vill njuta av denna helg/kram Spanaren
Ps Måndagen kommer snart nog ändå *gapskratt*
Godmorgon healers!
Ännu en underbar solig dag i livet… enligt mig då!!!
Nu blir det yoga och sen ett dopp i sjön..
Ha en skön dag alla..
Cilla
God morgon Vänner!
Underbart väder. Det blir nog en lugn och slappar dag idag.
Önskar alla en skön dag.

God morgon!
Har varit uppe en stund, druckit kaffe och njutit av värmen.
Ha en trevlig lördag alla.
Spanarn, fixat nu
Tack Fia-gumma 
Clary, jag tror bestämt dina energier hjälpte en hel del. Nu står jag på jobbet, och det händer inte mycket, men jag är betydligt piggare än jag var förut.
Stor kram till dig!

#17 Tack, det blev jag glad av att höra