Dags för BREEMA i Lund igen!
Nu kommer de tillbaka med ännu en ny helgkurs i Breema och dessutom gratis prova på kväll.
Fredag till söndag 4-6 september kommer Birthe från USA och Ulf från Örebro.
De lär ut konsten att vara närvarande med stilla sinne öppet hjärta och vital kropp.
Kostar 1500 kr för hela helgen. Om man betalar innan den 25/8 annars 1800 kr. Man tränar på varandra och lär sig en metod som liknar en blandning av Shiatsu och Thaimassage. Det är oerhört vilsamt och helande. Både att få och att ge, www.breema.com
Hoppas vi ses! De tar bara in ett visst antal och platser brukar fyllas på så vänta inte för länge om intresset och viljan väckts.
Det låter intressant. Hoppas att ni får fullt

Ja. Jag har längtat sedan i maj då de var här sist. De har även i Österrike och Tyskland intensivkurser men de har jag inte haft möjlighet att vara med på.
Jag gillar att det innehåller en hel livsfilosofi. Att man tränar sin egen empati, intuition och öppnar upp kanalerna. När jag ger så blir det ett starkt medvetande och som påverkar både mig och den jag ger. Det är underbart att både ge och få. Jag har provat alla behandlingformer, massage och så och när jag provade detta var jag fräls! Men jag var på en skön oljemassage häromdagen och det är skönt det med. För spända muskler. Men det är nåt annat.
Här är en info länk.
http://www.breema.com/referrals/worldwide/europe/sweden/index.html