Healing iFokus

Healing

Läst 495 ggr
signemo
0

God Morgon 7 augusti

Gomorron på Er.

Hoppas solen skiner vackert på Er också. Fast det är en aning för varmt.  Ja kanske inte ute ,men huset blir ju aldrig behagligt kallt utan bara kletigt.

Idag blir det rally. Först skall jag göra en snabb veckostädning, tvätta,sen handla åt dottern, beställa glasögon åt mig, skjutsa dottern till Borås hon skall  på fest. Hämta sonen där han kommer med tåget och hoppar av där.

Sen kommer jag säkert att titta in här i tid och otid, för det kan jag inte låta bli.

Sen är här nån insekt, jag trodde först vi hade fått klädmal. Men svärmor säger att det är det inte  och de kommer utifrån och klistrar fast sig på rutan eller tar sig in. Vad sjutton gör man åt dem. Har stänkt lavendeldroppar på både det ena och det andra. Läste att det skule kunna vara ett tips för att hålla dem borta.

Har nån av er sett nått liknande och vad gör man åt det.

Var rädda om varandra

[rore]
0

God morgon!

Solen skiner och det börjar redan kännas riktigt varmt (inne).

Jag bor i en ugn kan man troGlad.

Här kämpar jag med snabeldraken och det kommer bli så fint när det är klart.

Önskar er alla en riktigt trevlig dag/ Kramen till er

[Spanaren]
0

Hej! Här är en härlig och varm dag igen och idel leenden på läpparna. Ljuset gör verkligen underverk med många männsikor.

/kram Spanaren

janing
0

God morgon!

Låg länge idag, kunde inte sova inatt.

Ser ut att bli en kanonfin dag idagCool

Ha det bra i värmen

korseett
0

god morgon!

Idag får bli en lugn dag. Skulle ha jobbat men de går inte. Jag får en kund i em på ansiktsbehandling så till den ska jag kurera mig.

Solen skiner och det är härligt ute

Kramar och ha en trevlig fredag med allt vad det innebär

nillanb
0

God förmiddag i hettan

önskar er alla en härlig dag

Kaylaza
0

God dag allihopa!

Idag är det värmebölja och jag sitter och svettas tillsammans med kollegan i receptionen på jobbet. Jag längtar tre timmar framåt när jag får stänga och gå hem.

Försökte arbeta med pendeln igår, men den var väldigt ovillig just då. Istället för att fylla på energi och rena rummet svarade den bestämt "nej" hela tiden. Till slut gav jag upp och lät den fyllas av månljus istället. Tarotleken bekräftade att jag inte borde försöka pendla just nu, så jag låter den vila några dagar tills jag tagit itu med mig själv.

FiaH
0

God eftermiddag eller kväll ;) Här i skåneland har det oxå varit ett fantastiskt väder, fick bli ett dopp i poolen efter jobbet idag, svalkade lite. Önskar alla en fin fredags kväll. Kram Fia