Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 320 ggr
[rore]
0

God morgon 6/8

Så verkar det bli ännu en varm solig dag över Uppsala. Härligt!

Önskar er alla en fin dag.

[Spanaren]
0

Grattis namnsdagsbarnen Alfons och Inez!

God morgon bland solens fina strålar som verkar skina från söder till norr/kram Spanaren

tilja65
0

Godmorgon!

Även här i Småland skiner solen och sommarvärmen slog mot mig när jag öppnade altandörren… Härligt Cool

//Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

janing
0

God morgon!

Här är det väldigt disigt just nu, men solen kommer sen.

Ha en skön dag alla

korseett
0

solen skine ri Värmland med. Jag ska få massage idag och sedan åker jag vidare till kontoret och gör färdigt det jag inte hann igår.

Ha en bra dag allihop

Kaylaza
0

God morgon alla!

Det är en solig och varm dag, och jag nar nyss stigit upp. Vaknade med handen mycket nära bergskristallen jag alltid har i sängen, och drog mig till minnes hur jag mediterade mig själv till sömns och dessförrinnan tränade med pendeln.

Nu ska jag njuta av min frukost i lugn och ro, kanske se färdigt på filmen jag började titta på igår, därefter blir det till att gå till jobbet. Jag vet inte om det är fullmånen eller något annat, men jag känner mig väldigt harmonisk just nu.

Må väl alla!

Loet_old
0

God morgon

Ja solen står i topp

Ha en bra dag

nillanb
0

GomorronGlad

Härligt väder !!!

Ska en sväng till VCT, men sen ska jag bara njutaSkrattande

ha en bra dag alla

signemo
0

Hej. Hoppas Ni har en fin dag. Har lunchrast just nu. Men skulle mest ha lust att gå och lägga mig är trött.  Får väl tanka energi genom att hitta på nått kul efter jobbet :-)

Var rädda om varandra

Kaylaza
0

#8 Instämmer med dig. Jag kände mig pigg i morse när jag skrev mitt förra inlägg, men nu är jag hur seg som helst. Skulle bara vilja ligga hemma på soffan och på sin höjd läsa lite. Tur att det inte ens är fyra timmar kvar på arbetsdagen, sedan ska jag ta det lugnt ikväll…

cillaj
0

Godkväll healers!

Här har det varit fullt upp idag,

har haft tjejlunch hemma, jätte trevligt

Ha en fortsatt trevlig kväll alla….