Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 952 ggr
[rore]
0

Aura på foto?

Tänkte att jag skulle ta ett nytt kort och lägga in en ny bild på mig.

Har ju klippt håret.

Korten blev inge bra men, på Vä sida från huvudet o ner mot axeln så var det ett rosa lila sken runt mig.

Den andra sidan blev det ljus grönt. Eftersom bilderna inte blev bra så raderade jag demSkämsSkrikandes

Och nu slog tanken mig, kan det ha varit min Aura?

korseett
0

har ingen aning faktiskt

[Pirkkolino]
0

Synd att du inte har bilden kvar…ville se den/de. Glad

[rore]
0

JA, så lätt att vara efterklokSkäms

[Pirkkolino]
0

#3 Det är faktiskt mycket lätt sak. Skrattande

Yataz
0

Jag tror det finns program där man kan få tillbaka allt man raderat på kameraminnet..

Annars har jag ingen aning om vad det kan ha varit. Skulle velat se det!

Martina

Yataz

[rore]
0

Tack Martina! Ska se om jag lyckas med det.

Är inte så himla haj på det tekniskaSkämsTungan ute

lenjon1
0

Du skojar hoppas jag!!!!! Inte radera du dem… Nu får vi ju aldrig veta och jag som var så nyfiken… Grrr

Kram

Lena

[rore]
0

Har slagit på mig själv en stund i går och i dag för detta impulsiva ,,*morr*Skrikandes

JA, så korkat!Rynkar på näsan

Tänkte inte alls i de banorna just då.Gråter

lenjon1
0

Du e ju söt - inte hjälper det att slå… eller??

Men gör inte om detObestämd

kram på dig storfotografen

[rore]
0

hahahaha! Nej jag LOVAR att ALDRIG göra så igen.Flört

Kramar tillbaka.

Kaylaza
0

Ingen aning om hur det funkar med "vanliga" kameror, men för några år sedan såg jag en framkallad bild där kvinnan som porträtterats hade ett gulvitt sken omkring huvudet. Jag hade inte börjat se auror då (har inte utvecklat så mycket nu heller, ser dem sällan), så jag är fortfarande nyfiken på ifall kameran fångat auran, eller om det blivit något fel i exponeringen.

När vi ändå pratar foto av auran -någon som vet hur kamerorna som fotar auror fungerar? Jag har tagit flera aurafoton, men aldrig funderat på hur kameran verkligen funkar…

korseett
0

jag tror wargmåne vet hur de fungerar. får se om hon ser det här. Har för mig att det heter Kirlianfotografering

Wargmane
0

OOjjjj jaaaa Aurakameror är faktiskt ….inte riktigt som vi tror..

kanske på tiden att avliva några myter,,,

Jag har ju faktiskt jobbat med det i många år ….

Det finns Ingen kamera utom Kirliankamerorna som Direkt kan fota energifältet…Om det inte kommit nåt nytt det allra senaste som jag har missat då…

Alla dessa kameror på mässor och andra tillställningar …Gör inte det!

De funkar som så att de "läser energin från meridianerna i händerna …översätter detta till färg som sedan via en data Lägger till detta på fotot!

Det är alltså inte auran som fotograferas !

jag har å andra sidan alltid upplyst att det är så När någon frågar …men jag tror inta att alla som jobbar med det gör det !

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Kaylaza
0

#13 Tack för svaret. Spännande att få veta!

Men det här med att det egentligen inte är ens Aura som fotas på mässor och dylikt. Det känns ju förvisso väldigt missvisande med titeln "aurafoto", när det ju är energierna från handen som avbildas (kanske skulle passa bättre med exempelvis "energifoto" eller liknande), men även om det inte är ett regelrätt foto av auran, så har jag fått väldigt bra tolkningar i stort sett alla gånger, och mycket goda råd av de som tolkat min bild.

Så för mig spelar det egentligen inte så stor roll att det inte är riktigt vad man säger, för slutresultatet har varit minst sagt tillfredsställande i stort sett varje gång (inte för att jag fått höra mycket positivt om min andlighet, utan för att de sett mina då djupt rotade problem och gett mig goda råd i hur jag ska lösa dem).

Vart kan man ta ett riktigt aurafoto någonstans? Vilka prisklasser hamnar man i? Är bildresultatet väldigt olikt ett "mäss-aurafoto"?

*nyfiken i en strut*

Wargmane
0

Jo det är sant…det är väldigt tacksamt att tolka dessa kort…att det är en energiavläsning säger egentligen desto mer!

Jag tror inte att det finns så många som tar dessa "foto" u´tanför mässorna! jag vet att det finns i Stockholm …men kommer inte ihåg vad de hater!

Kostnaden är mellan 200-300 kronor

Kirlianfoto känner jag inte till att man kan ta här överhuvudtaget…kanske någon annan vet??

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens