Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 1785 ggr
Yataz
0

Att tolka budskap

När jag för en tid sedan var i kontakt med ett medium/healer så sa hon till mig att jag är väldigt mottaglig och att om jag bara ville så skulle jag kunna få kontakt med "den andra sidan". Hon sa att jag skulle sätta mig ner när jag fick tid för mig själv i lugn och ro med ett tänt ljus samt penna och papper. Sedan skulle jag skriva/rita ner allt som jag fick till mig.

Har haft ont om tid för att sätta mig och koncentrera mig i lugn och ro med småbarn och allt. Men ikväll fick jag tid för det. Först fick jag abslout ingenting till mig, ville nästan ge upp. Men sedan när jag suttit ett tag och varit avslappnad så gick det bättre.

Först fick jag upp två symboler framför mig.
Sedan fick jag följande:
"Familjens sed och normer"
"Se upp för minsta lilla"
"Varför skulle du höra?"

Plötsligt ser jag framför mig en smal kvinna som tittar fram bakom ett träd. Hon är blek i ansiktet och har långt, rakt och mörkt hår.
Jag får ordet skrik till mig. Jag känner hjärtklappning och att jag plötsligt blir som yr eller "flummig" i huvudet.

Sedan får jag inget mer till mig.
Jag upplevde inget obehag eller så utan det kändes helt normalt.

Nu kanske inte detta säger er någonting i sig, men jag undrar hur jag ska tolka detta? Fick jag någon kontakt som gjorde att jag fick detta till mig? Hur ska jag förstå vad detta betyder?

Jag vore så så tacksam över de svar jag kan få om detta!
Och tycker ni bara detta är knäppt så får ni skriva det också…själv vet jag varken in eller ut…Skäms

Martina

Yataz

[rore]
0

Hej Yatas!

Absolut tror jag att du fått kontaktGlad

Tolka vill jag däremot inte göra åt dig, av den enkla anledningen att du faktiskt har svaret inom dig.

Av sätt tid för tyst kommunikation med din guide/högre kraft och träna på att lita till det du får till dig.

Jag vet! Det är verkligen jätte svårt och jag har varit precis lika osäker och ivrig som du.

Jag har till och med blivit putt på att människor inte velat hjälpa mig tolka.

I dag känner jag mig tacksam över det.

Jag har bett om andras tolkningar. Jag har varit så ivrig.

Men för att vi ska lära oss någonting, så måste vi söka tilliten i oss själva.

Annars blir aldrig tolkningen vår egen och vi fortsätter vårt sökande utåt hos andra. I stället för i oss själva.

Det är i oss själva som vi lär oss växa.

Dela gärna med dig av dina upplevelser. Det hjälper att sätta ord på dem. Men var vaksam med de svar du tar till dig.

Lycka till på resan/ Kram Rore

Yataz
0

#1 Tack för ditt svar! Du har säkert rätt..
Jag fick en känsla över vad detta kunde betyda men känner mig väldigt osäker..
Hur vet man vad som är rätt? Hur blir man säker på de svar man får till sig?

Jag känner mig sååå vilsen just nu Skäms

Martina

Yataz

[rore]
0

Ja! Man känner sig vilsen i detta ibörjan, samtidigt som jag tror att vilsenheten kommer lite av och till.

Tålamodet prövas.

Har du möjlighet att avsätta några minuter morgon och kväll i tysthet för dig själv, så är det en jätte bra början till en inre dialog.

Det är en övning sak, men det blir lättare och faller sig mer naturligt allt eftersom tiden går.

Det är det råd jag kan ge dig./ Rore

korseett
0

vilken häftig upplevelse!

Yataz
0

#3 Ok, jag ska försöka få en stund över i tysthet morgon och kväll. Jag har bara så svårt att varva ner ordentligt med småbarn omkring mig…men jag ska göra ett försök. Jag vill verkligen utveckla detta!

#4 Ja, visst är det. Men det är jag är mest förvånad över är att jag inte alls upplevde det speciellt häftigt, inte otäckt heller. Det kändes bara helt naturligt och normalt. Det är först när jag läst det jag skrivit ner som jag blev lite imponerad. Glad

Martina

Yataz