Behöver lite hjälp
Undrar om någon kan bekräfta att min far är min biologiska det tror inte. Jag däremot är jag säker på min mamma är det.Har på förekommen andledning stora problem med detta .Vet att det finns hjålpsamma här.Mhv Jello65
Det låter ju tråkigt om det är så men jag tror ingen här vill sia om det. Enklast är att gå till VC och diskutera fram hur du kan gå tillväga för att klargöra.
nej visst är det så. Om jag förstått dig rätt nu så vill du ha vägledning om din situation?
Precis
okej folks! finns det någon på forumet som kan ge en vägledning i situationen åt jello65? Ni kan ju PMa till honom för en mer precis undran.
Nu hoppas jag att det är någon som hörsammar. Det lär ju inte bli svar på din fråga om din pappa verkligen är den biologiska utan mer en vägledning om din situation om jag fattat saken rätt av de som jobbar med vägledning via Tarot eller annat.
lycka till förresten
Hej,
rest spontant så känns det här väldigt konstigt rakt igenom. Jag tycker verkligen att du själv ska gå till källan och tala med din familj om detta.
Det är det rådet jag "känner/läser av" kring detta.
#8 Nu tycker jag du är lite orättvis.
allhealing skriver ju att han känner av att det är väldigt konstigt rakt igenom. Han ger dig det råd som han ser som det bästa, utifrån detta.
Är du inte nöjd med det så kanske någon mer svarar.
Tycker inte du behöver uttrycka sån missnöjelse när man bara vill försöka hjälpa.
Martina
Yataz
Du är i ett forum. Du har ställt en fråga. Du har fått ett svar.
Om svaret du får av mig inte passar in i din egen verklighetsuppfattning. Låt då bli att göra mitt svar till en del av din verklighet.
Ett bättre svar hade jag trott du skulle våga möta mej med
Du har fått ett rakt svar av mig. Jag kan inte ge dig något bättre svar än den sanning som jag ser. Om du önskar en modifierad sanning som faller dig i smaken så är jag inte rätt person att fråga. Frågar du mig så får du raka svar. Det är liksom inte min stil att anpassa ett svar för att det ska falla dig i smaken.
Jag har svarat och det är ren energi som jag läst av och du har fått ett ärligt svar från mig.
Det är helt ok för mig att du inte gillar svaret jag gett dig. Svaret borde dock få dig att börja fundera kring varför du reagerar så starkt på det jag skriver. Det finns en orsak till varför du reagerar så starkt. Det krävs två sandpapper för att skapa friktion. Tydligen så triggar det jag skriver någonting inuti dig som får dig att gå igång så pass som du gör.
Om du verkligen vill gå till grunden med detta eftersom du nu har bett om hjälp så kanske du ska söka svar någon annanstans där du inte får så pass raka besked som du fått i det här forumet. Då komme rdet att ta längre tid men då får du åtminstone gör a det i ditt eget tempo.
Sanningen må vara stark men den kommer alltid att vara sann.
Lycka till nu hur du än väljer att göra.
Ett ärligt svar och inte ett svamlande svar.Ett svar som inte kan tolkas på något annat sätt önskas.Allhealing jag kan svara dej ozå så du kan tolka det det 8954 olika sätt.I Världen finns många duktiga svetsare och dåliga healare.Vill inte framstå som någon besswiser.Vem vill framstå som Fader själv
JA, jag kan ju inte läsa av. Och ibland är jag lite för praktisk.
Så mitt inlägg blir. Kan man inte ta DNA prov på det. Har Du pratat med Dina föräldrar om det eller är det så att Du inte riktigt tycker att det är läge för det.
Tala med nån läkare så kanske han/hon kan tipsa Dig på hur man tar reda på det..
Fast jag förstår om Du vill ha lite vägledning här. Måste vara otroligt svårt att ställa från till anhöriga. Kram och hoppas Du får en fin helg
Var rädda om varandra
Jag citerar dig nu i inlägg 2 jello65
"KKorseett Finns inget tråkigt i det utan jag önskar bara några hint i mitt fall.Ingen som blir ledsen eller så."
och mitt svar i #3
" Om jag förstått dig rätt nu så vill du ha vägledning om din situation?"
Vilket du inlägg fyra bekräftade.
Vägledningar eller hintar är inga klara svar. Inte som man kan svara ja eller nej på. Det finns flera sätt att ge vägledning på. Genom erfarenhet, genom att använda sin intuition eller genom nån slags vägledande redskap som tarot, runor, vanliga spelkort, vägskyltar osv.
Det allhealing gav dig var den känsla han fick upp om din situation. Att den kändes märklig och att något inte känns bra. Det var inte ATT du frågade om din situation som var konstig.
Den enda som helt klart vet vem som är far till dig är din mor. Och det är med henne du behöver prata med det om. Därav rådet att gå till din familj för att klargöra. Om du nu inte vill göra det så återstår det att ta kontakt med sjukvården för att ta reda på hur du kan gå tillväga för att komma sanningen inpå skinnet.
Det är inte rätt av dig att ge dig på andra när du själv har bett om vägledning. Jag skrev redan i inlägg 1 att det inte är någon som vill sia om en sådan sak. Det är fullständigt oetiskt. Däremot vägledning och sådan har du fått.
Jag känner samma sak som allhealing, inlägg #7.