Healing iFokus

Healing

Läst 530 ggr
janing
0

God morgon 23/7

Idag sov jag länge, känns lite seg. Ute är det grått o regnigt.  Har bakat lite mer till cafeet igårkväll, så det ska plockas ihop o tas med idag.

Ha en bra dag alla

Grattis alla Emma

korseett
0

god morgon!

dagen började med en timma på spikmatta. rygg-mage-rumpa-ansikte. När jag lägger käken och örat på spikmattan så är det så skönt så jag dreglarTungan ute.

Jag vet faktiskt vad jag har på tapeten idag för är det semester så är detCool

Ha en bra dag alla

nillanb
0

Gomorron eller nåt Obestämd

Grejjade trädgården och altandjungeln hela gårdagen, det blev såå bra Glad. Alltså gör kul jobb i går = nästan orörlig idagGråter, men det var absolut värt dagens plågorCool.

Ha dä gött allaSkrattande

Loet_old
0

Go förmiddag.

En dag som alla darSkrattande

dagarna går fort nu,och hösten närmar sig.

Ha en bra dag alla

lenjon1
0

God eftermiddag får man väl säg nu.

Här har regnet fullkomligt vräkt ner nu på förmiddagen. Glad att jag klippte gräset igår.

Efter frukost klev jag i regnstället och ut i skogen på jakt efter de gula! Hittade en del - igen.

Nu förvälls de, sen lite lunch (sen) och därefter FÅR jag ligga på soffan en stund med min bok. Det är jag värd.

Kram till alla

Lena

Kaylaza
0

Ehm… förmodar att det är dags att säga god dag nu.

Började dagen ytterst långsamt med att för ovanlighetens skull faktiskt ligga och dra mig i en kvart. Sedan gjorde jag några sit ups, duschade, lagade lunch och åt frukost.

Jag är tacksam för att regnet inte började förrän efter att jag börjat jobba. Har jag tur blir det någorlunda uppehåll ikväll, så jag kan ta en cykeltur. Ser fram emot en kväll helt för mig själv. Var länge sedan nu, och känner stort behov av det. Blir nog en hel del Oliver Shanti ikväll.

Må väl allihop!

Pinglan

[rore]
0

God eftermiddag!

Nyss hem kommen från stor stan. Regn molnen hängde tunga, men vi klarade oss från regn.

Det har varit mysigt att bara strosa runt.

Önskar er alla en trevlig kväll

Kaylaza
0

God eftermiddag på er alla!

Har precis kommit hem från jobbet. Cyklade i spöregn, så liknade mest en dränkt katt när jag traskade över tröskeln. Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och njuter av min lugna kväll.

Må väl alla!