Djur Healing
Ibland behöver våra djur även balanseras. Lyssna på dom, känn in vad de vill och hur de mår. Igonera dem aldrig. De kan komma i olika obalanser både pga, sjukdom eller sinnestillstånd, men vi måste vara lyhörda. Vi ska alla ta ett ansvar när det gäller djurens hälsa och välmående, och aldrig igonera ett djur som far illa.
Vi måste alla ansvara för att alla djur mår bra. Det är vår skyldighet som människa, att tillfredställa djurets behov och omvårdnad.
Så ta hand om våra djur. Ge dem healing och energi. Låt dem bli älskade och få känna sig trygga. Tillfredställ alltid deras behov av balans i livet. Dom ger oss alltid trygghet och är oss människor lojala i alla möjliga situationer. Så dom är värda all kärlek från oss !
JAG SKICKAR HEALING TILL ALLA VÅRA UNDERBARA DJUR !
ÄR NI MED MIG ?
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
SJÄLVKLART!!!
Hälsningar /Yvonne

Ja,jag är med!!/Ewa
Absolut, är jag med./ Fia
Jag brukar ge min o min mammas katter massa healing, klart att man ska ge djuren healing, dem ger ju healing till oss också.
japp finns ex antal fall då jag fått ta o balansera mina djur här hemma. vid paniktillstånd har jag gett dem räddningsdroppar, otroligt vad de funkar. t.ex. till min katt i nyår hon blev helt lugn utav räddningsdropparna.
Håller med djuren ger healing till oss så varför inte ge tillbaka healing :)
Självklart är jag också med Maria. Jag har själv gett mina katter healing mellanåt.
Jag vet att det finns många djur som inte har det så bra som dom borde,självklart så är jag oxå med på att skicka healing till alla djur.
#5 jag undrar vad rädningsdroppar är?
~ mayolica ~
Självklart är jag med.Min katt och jag ger varann healing varje dag!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag tycker faktiskt att det är lättare att ge till djur… Men så har jag ju alltid varit en djur-människa också =0)
Igår blev det en annan sorts hjälp till ett litet djur *s*
Jag är djurskyddsombud & hjälper till med omplaceringar,så igår hämtade jag lille Gizmo i Lund & körde honom till sitt nya hem som jag hittade i Bjärnum =0)
Han fick en ny kompis där, en labbe vid namn Pappy.
Det var så skönt att åka därifrån och inte ha det minsta tvivel på att han kommer må såååå bra där =0)
Känns faktiskt lika bra som healing ;0)
Lägger in en bild på lille plutten, för han e så kär :-D
Kärleksfull värme har jag alltid gett till mina djur 
/kram Spanaren
#9 Åh, så fin han är, vilka ögon 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#11 Ja, en riktig liten "fräckis" är han *hihi*
#7 Räddningsdroppar är 5 sorters blomessenser blandade till en essens.
Kännd med namnet Five Flower Remedy
Används i akutsituationer. består av 5 olika blomstermedel Cherry Plum, Clematis, Impatiens, Rock Rose och Star of betlehem.
Mer om dessa kan du läsa på Aroma creatives hemsida under Dr Bachs blomessenser.

Att ge healing till djur.
Hur upplever ni att djuren tar emot och reagerar på healing ?
I somras var jag på en hästgård för hjälpa till med att få kontakt med en ande.
När jag var klar med mitt jobb så visade dom runt och visade upp sina vackra hästar som dom var mycket stolta över.
Men i ett av båsen så var det en häst som var fruktansvärt orolig och sparakde hej vilt i spiltan.
Ägaren berättade att det var en ny inköpt häst men att den varit fruktansvärt orolig sedan den kom dit.
Så jag provade med att ge healing till Hästen och omedelbart när jag skickade healing så blev hästen helt lugn och slutade sparka i boxen.
Ägaren hade inga problem alls att gå fram till hästen och klappa den.
Innan hade den dragit sig undan kontakt och mest varit agresiv berättade hon men antog att den skulle vänja sig vid sitt nya ställe den hade ju bara varit där ett par dagar.
Under Healingen fick jag väldigt ont i mina fötter så jag berättade för ägaren att jag misstänkte att den hade problem med hovarna.
och mycket riktgt så visade det sig att hästen hade en inflamation i en hov och fick antibiotika.
Men det var så uppenbart att den kände av healingen eftersom den blev lugn omedelbart när jag började skicka healing.
Lasse
ja,jag är med! :)
Hej vad roligt att hitta en sida som denna.
Jag har alltid healat men inte vetat om det förrän bara ca 3 år sen.
Kul att läsa vad du skrivit om hästen tarotlasse. Jag har själv gjort det en gång, men jag visste inte ens att healing fanns då.
Ingen ville bry sig om hästen o jag blev så ledsen o se den stå där helt ensam o orolig, automatiskt kände jag sån kärlek o sorg o började prata med den lugnt o stilla.
Nu 15 år senare förstår jag att jag healade denna häst, den blev aldeles lugn o lät mig komma in i boxen o då stod vi o myste ett bra tag. Hur härligt som helst.
Jag har ingen utbildning inom healing o undrar om jag ska gå nån eller bara gå på känslan.
Känner att min kärlek o mitt sinne är rent o jag vill inte krångla till det med massa lagar o symboler o liknande. Jag kan tydligen se o känna vart människor har ont eller skador. Jag känner väldigt mycket när jag healar o ser bilder.
Men va kul att få prata med andra männinskor som healar.
Med vänliga hälsningar Victoria
Vilka härlig aupplevelser ni varit med om!
#16 du ska gå den väg du känner är bäst och ämnad för dig. Inte behöver man gå kurs för att ge healing inte. Många är självlärda och för egen del startade jag med en mindre kurs och sedan blivit lärd under tiden av de hjälpare och änglar som följer min väg. När du känner dig mogen och vill gå en kurs så gör det men gå inte emot din egen intuition
kram
vad underbart att läsa om healing till djur.skulle vilja utveckla mej mer innom ämnet healing.har fått healing själv och det är så underbart.kram
Jag känner lika som #18. Har upplevt och skulle vilja kunna ge både till människor och djur.
Jag ger healing till mina djur och brukar även skicka på distans till andra djur. Jag tycker det är roligt att hjälpa djuren…=)
Har läst att man inte behöver gå kurs för att lära sig, eftersom det finns inom mig själv, men hur hittar jag det o kan använnda mig av det?
Jag ger healing till både mina och andras djurvänner så fort jag kommer åt. De ger ju så otroligt mycket tillbaka! Jag tycker att man utvecklar sin telepatiska förmåga då man umgås mycket med djur, de är underbara!
#21 Mitt råd är att du tänker dig själv (kroppen) som en kanal. Genom kanalen kan sedan healing energier strömma från universum - genom dig - till den du vill ge healing åt. Det är din medkänsla och kärlek, samt viljan att ge healing som öppnar kanalen och håller den ren och öppen så att energi kan strömma igenom den. Du kan ge healing på distans, genom att tänka på den som du vill ge till och be att denna person ska få healing, eller så ger du direkt genom att lägga händerna direkt på kroppen, eller så håller du händerna en bit ifrån. Prova dig fram! Ofta känner man en värme i händerna eller pirrningar/stickningar, men du behöver inte känna något speciellt, det fungerar ändå eftersom din avsikt och vilja styr processen. Lycka till!
Skicka till min hund hon har ett sår på örat och det är lite svullet hon har blivit biten av en fästing som jag fick plocka bort.