Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 500 ggr
[rore]
0

22/7 God morgon!

Hallå allesammans!

Önskar er alla en trevlig solig dag,Obestämd Om nu solen kanske lyser med sin frånvaro på himlen, så kanske ni i alla fall bär den med er  i sinnet.Flört

Grattis till namnsdags barnen: Magdalena och Madeleine

nillanb
0

Godmorgon

Just nu lyser Sunshinehär,  men vid lunch tid väntas Rainy regn igen.

Ha en skön dag alla

janing
0

God morgon!

Ser lite blå himmel en bit bort, men ingen sol än.

Ha en bra dag alla

korseett
0

solen lyser här. Jag har börjat dagen med att ligga på spikmatta-rygg, mage, bak och nacke med öron. Himlars va skönt det är!

en ordentlig frukost idag bestående av två stora biffar med smör och en mugg te med kokosfett. Lika bra så att jag står mig ett tag.

Ska iväg och jobba lite senare men jag inväntar att dagens post ska hinna komma till kontoret. Är det semester så är det, bara in och sprätta posten, vittja mejlen och göra utbetalningar.

Ha en skön dag

Hopoksia
0

Godförmiddag

Vädret blir nog lite blandat sol och regn idag. Gäller alltså att parera mellan regndropparna.

Hade tänkt att vara lite "duktig och kreativ idag" så det passar mig att vädret inte är så jättebra.

Ha en bra dag i sol eller regn :-)

Angelita
0

God förmiddag!

Än så länge lyser solen med sin frånvaro, men fram på eftermiddagen får vi kanske se den.

Hade planerat med att baka matbröd, men nu känner jag mig så trött. Troligast blir det att ladda batterierna först om jag ska komma igång.

Ha det så gott!

Loet_old
0

God eftermiddag.

I morse så lyste solen och varm var det.

nu orosmoln i färde.

Ha en bra dag alla