God morgon 7/7
Tjena hejsan alla goa människor!
13 grader ute,, igen mulen himmel och regnet strilar ner,,,,
Jag saknar solen och värmen,,
Grattis till namnsdagsbarnet: Klas
Önskar er alla en trevlig dag
Tänk så näst intill handlingsförlamad man kan bli bara för att regnet strilar utanför.
När det var som varmast så ville jag kunna baka men det orkade man ju inte. Och nu finns all tid i världen men så vill kidsen hitta på något - vad gör man med en 14åring och en 12 åring. Alla kompisar är iväg på annat?
Tja det löser sig. Men en bra till er alla oavsett vad ni väljer att hitta på.
Kram Lena
Gomorron
Molnen tynger himlen men där emellan tittar tittar solen fram.
Yoga och meditation på altanen känns det som jag behöver nu
ha en skön tisdag
Godförmiddag healers!
solen kommer o går idag..
Låter skönt nillanb, lite yoga kanske man skulle ta sig för då??
Ha en skön dag alla.
god morgon
Har sovit ända till nu. Jag är inne i ett skov med värk och trötthet just nu verkar det som och dte är inte kul. Bara att vänta ut det.
Ha en bra dag allihop!
Skickar dig lite healing Korseett..
Tack cilla!
Go förmiddag på er.
Jaha en mulen dag,men lite rgn skulle inte skada här
ha en bra dag alla.

Hej allihop!
Sitter på jobbet, passar bra när det ändå är grått o regnigt. Har dragit på mig en hemsk förkylning, verkar väldigt seg att bli fri den. Jag skyller på AC:n i bilen.
Ha en bra tisdag
Hej på Er. Här nere hos mig tittar solen just nu fram. Ibland regnar det. Rätt skönt. Har mest tagit det lugnt. Varit och köpt en födelsedags present till min svägerska. Har varit så trött några dar och är fortfarande är som orken gått ur en. FAst det är ju meningen man skall ta det lugnt på semestern eller
.
Krya på Dig Korseett. Gör som jag. Kryp ner i sängen, sov en stund. läs lite, sitt här lite. Det är meningen vi skall vila nu. Kram på Er alla.
Var rädda om varandra