Lycklig. :)
Goddag allihopa! :) Märke att det inte fanns en OT-grupp, så det blev här istället.
Jag vill bara säga hur förhoppningsfull jag är.
Har sökt in på naturbruksskolan Grans i Öjebyn, Piteå där jag ska gå naturvetenskapsprogrammet, och jag har kommit in. :) Så i Augusti flyttar jag 40 mil bort ungefär.
Jag hoppas verkligen på det bästa och jag tror att allt kommer bli bättre där. :)
Det har varit väldigt tungt senaste tiden hemma och jag ser verkligen fram emot en helt ny start.
Jag har alltid varit en "blå människa" och har aldrig brytt mig om någon annan färg än blått, lila och blåliknande färger, men för ett tag sedan började jag dra mig till orange, och nu har jag fått ett extremt sug efter grönt. Det känns som att jag behöver grönt runt mig.
Ha det så bra allihopa och hoppas att alla ni som börjar gymnasiet/universitetet i höst kommer in på det ni vill. :)
hej du!
Va kul för dig…
Inte alla förunnat att få det man vill, jag är glad för din skull.
Hoppas du ska trivas så långt hemifrån och att det blir bra för dig.
Kram
Verkligen roligt för dig,,,,,
hoppas du kommer att trivas och få en intressant studietid
Önskar dig lycka till med allt…
Jag blev så glad när jag läste ditt inlägg,, hjärtat skuttade till i bröstkorgen,,,av förväntan o iver,, haha,, precis som om det skulle varit jag som skulle iväg,, Knasigt,, ha det så gott
:) Tack
Va kul för dig- grattis!
Grans.. ja du.. där höll jag på att hamna som lärare inom häst. Jag var på anställningsintervju och det stod mellan mig och en till och den andra fick det.
I höst blir det att plugga basmedicin del 2 så jag har också att göra
#4 Vad härligt. :) Vad vill du göra när du är klar med utbildningen/-arna?
#5 kroppen är så intressant och ju mer jag kan om den desto bättre kan jag hjälpa mina klienter. Det finns en del 3 med och den ska jag också ta så småningom. Jag är ju redan terapeut så det är vidareutbildning
#6 Okej. :)