God morgon 27/6
Sicken härlig lördags morgon,, önskar er alla en solig o skön dag…
Grattis till namnsdagsbarnen: Selma o Fingal..
grattis alla namnsdagsbarn!
God förmiddag!
Precis avnjutit pressylta och aladåb på frukosten. De gjorde vi igår och det var det sista på grisen som togs tillvara. Jättegott ju! Nu behöver vi inte till affären för varken kött eller pålägg för vi har i massor både gris och nöt.
Frysen är full och massvis med egen buljong har jag med.
Solen skiner och ikväll ska vi till von Echstedska gården som befinner sig nån km bort, på musikkväll och pubkväll. Trevligt.
Ha en skön dag!

God morgon!
Här är det redan varmt och härligt. Var på 60-årskalas igår, så idag är man lite seg.
Ha en skön dag alla

God förmiddag!
Soligt och varmt. Nu när jag tittar ut så börjar molnen att bygga upp sig. Det är risk för åska idag på grund av en kallfront som ska passera. Det låter lite kyligt med kallfront, men vad jag kunde se på väderlekskartan så blir det inte så mycket kallare när den passerat.
Idag blir det att slappa. Jag känner mig fullständigt tom på energi. Mina nacksmärtor knäcker mig. Det finns så mycket att göra men nacken säger ifrån.
Ha det så bra idag!
oh fy korseett hur får du i dig det :-) själv blev det kaffe och hönökaka :-)
Ooolidligt varmt, men vi har det skönt med detta väder. Har tagit ut lille kotten igen som sprungit in i garaget . Låg under en fleecetröja den rackaren…..
Kramiz
God eftermiddag, verkar bli åska.
Inte är det underligt med den värme som är.
Ha en bra dag