26/6 Godmorgon
Här i Uppsala skiner solen från en knall blå himmel.
Idag ska det bli riktigt varmt har de lovat.
Borde egentligen ta mig till en badstrand i stället för att vistas i cityt
,, men men,, i morgon kanske det blir av,,
Önskar er alla en fin dag… Kram
Grattis till namnsdagsbarnen Rakel och Lea!
Morsning rore och alla andra/ kram Spanaren
Jaa, härlig morgon i dag igen
ha en härlig fredag alla

God morgon alla!
Har startat upp på kontoret, inge skönt att vara här nu. Jag har 25 grader härinne redan nu, så man blir lite "dimmig" i skallen efter ett tag.
Ha en skön dag
JA du janing!
Du lär få tanka på med vatten ordentligt,,
trist att behöva vara inne en sån här dag,,,
God morgon på er.
Idag blir det varmt,så glöm inte av att dricka vatten idag.
Och ta det lugnt i värmen.
Ha en bra dag
varmt på kontoret här med
jobbar ifatt lite och så är jag bara inne och kikar till er lite. Njut nu av solen när vi äntligen fått den
asch jag har väl glömt att nämna det att jag inte är i form att ge healing ifall ni undrar över varför inte jag svarar på förfrågningarna på sajten.
Inte jag heller, orkar inte ge, har jobbat för mycke och måste samla nya krafter känner jag.
Hoppas ni andra som behöver healing får det ändå??

Det är bra att ni sköter om er, viktigt att ni mår bra så ni kan hjälpa oss andra sen, men det kanske finns nån som kan skicka till er.
Kram Ingela
jag är i nuläget inte i behov av healing utan jag har under maj och juni arbetat mycket med mig själv och mer kommer eftersom jag ska påbörja hypnoterapi till veckan för nu ska jag gå till botten med mina problem. Har en underbar terapeut!
Korseett!
KAn du inte berätta mer om vad hypnosterapi är förnågot,,
om du orkar och har lust.
Det låter spännande o samtidigt lite skrämmande
Gokväll do vänner. Sitter här vid datorn , svetten dryper :-) dörren är öppen. Är trött. Men men . Vore jag klok så la jag mig tidigt men jag är inte klok :-) så kommer säkert att sitta uppe länge.
Är lite trött på svärmor just nu. Så det lockar mig inte att gå ut att sätta mig. För hon bor granne. Usch vad elak jag är.
Nog gnällt. Här är fantastikt vackert, jag har bara några dagar kvar till semestern. Sen har jag lust att ta bilen och dra en liten tur i Sverige. Vi har inte planterat nått, men man kan ju köra dit näsan pekar.
Kram på er
Var rädda om varandra

halloj. återigen är jag uppe efter läggdags 
somnade i soffan, men var tvungen upp å hänga tvätten. vill ha mina svala byxor imorrn också. så då fastnade jag såklart framför datorn 
men nu blire gonatt, sov så gott!