Healing iFokus

Healing

Läst 747 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 25 juni

Grattis David och Salomon på era namnsdagar och god morgon på er alla där ute i sommar Sverige.

/kram Spanaren

Ps Går inte att lägga in en bild just nu så …

janing
0

God morgon! och grattis ni som har namnsdag. Idag blir det jobb till lunch, sen åker jag och en väninna till Expo norr.

Ha det bra i värmen och glöm inte vatten

solblomman47
0

God morgon alla!

Här i Sundsvall är det en strålande sommardag.Så nu gäller det bara att ta vara på denna dag på bästa sätt.

Ha en bra dag alla.

Kram Solis.Flört

Angelita
0

God förmiddag!

En strålande dag här. I eftermiddag ska jag i väg och få akupunktur. Det ska bli roligt och se om det fungerar lika bra nu som det gjorde sist jag fick det. Ger det ingen smärtlindring så ökar det blodgenomströmningen där nålarna sitter.

Ha det så gott idag!

lodjuret
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag,

Här i uppland har vi ett fint väder, solen skinerSkrattande. Kl. halv 4 ska jag iväg med min mormors hund Ida, för hon ska bli korthårig. Skönt att få kort hår nu när det är sommar, och så varmt.

Hoppas ni andra får en härlig dag=D

Kram Lodjuret

P.s skickar med en bild på min MisseCool Som njuter nu när det är så varmt, han orkar inte änns jaga råttor.

korseett
0

god eftermiddag!

mamma är här och då är då är det ju fullt upp på alla fronterObestämd. Nu kokar hon grishuvud till sylta, maler fläsk, ska göra en leverpastej och så tar hand om buljongen som kokades igår.

Jag? nä jag är blir bara trött av all aktivitet! Håller mig undan från köket ett tag nu och ska betala räkningarna nuTungan ute

[rore]
0

God eftermiddag alla.

Ska i väg igen ville bara titta in o säga hej till er

Loet_old
0

God kväll.

Riktigt högsommar väder idag,på gnällen att det är för varmt.

Tur att det fläktar,söker skugga.

Utmaningen är att gräsmattan måste klippas.

gold
0

gokväll på er.

#7, jo det fattar man ju att päls å värme inte är nån kul kombination Flört

ska upp tidigt imorrn, men kan ju inte låta bli att titta in här trots att det blir sent. Ha de gott allihop!

janing: såg du brolle på expon?

janing
0

Nej, Brolle är inte där förrän söndag, och då kan jag inte fara dit Gråter

Annars var det lika som alltid

gold
0

ah, såklart de var till helgen. såg bara en banner me honom på op.se.

har inte varit dit på ett par år, men lite kul o höra att d e sej likt.