Healing iFokus

Healing

Läst 356 ggr
JMax
0

Orolig. Igen...

Mamma ringde precis o hade fått en känsla av att jag måste åka till barnmorskan för en koll…Jag mår ju bra o jag har kännt bebben sparka runt. Att gå över två dagar är ju ingenting igentligen å jag har en tid 23/6 för koll (som jag verkligen hoppas att jag slipper utnyttja…). Hon visste inget mer hon bara fick den känslan. Det var ju inte direkt lugnande o nu känner jag mig halvt hysterisk i stället…Ska jag ring till bm o vad ska jag isf säga till dem?? Mår bebisen bra??

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Mads
0

Tycker nog du ska gå på din egen känsla, har du kännt bebisen och allt känns bra så. Nej, 2 dagar är inte så mycket jag gick över 3 veckor. Lyssna på dig själv, andra kan skrämma upp en ganska bra om de bara får, det gjorde mina nära och kära innan sonen komGlad

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

MariaJ
0

Hejsan Johanna.. Jag vet flera av mina vänninor som gått över tiden både 1 och 2 veckor, men om du själv känner dig orolig eller om du vet att ng föreligger med extra kontroller eller olika risker så ska du naturligtvis ring BM… Råder dig att lyssna på dig själv.. Fick din mamma en känsla av att någo var fel eller ??

Lycka till !!  Mvh Maria

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

JMax
0

Tack för era svar!

Mamma hade bara en känsla av att jag skulle ringa bm o be om en extra koll inte varför…

Jag har ju mått bra hela tiden o bebben sparkade allra senast för ett par minuter sen och jag har inte mått annorlunda på nått sätt. Just nu vet jag inte vad jag känner men jag kan inte komma på vad jag ska säga till bm om jag ringer…

Hon har verkligen lyckats skrämma upp mig i varje fall…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Mads
0

# 3 Känns det olustigt så ring bm och rådfråga eller be om en extra koll. Det är ju jobbigt att gå och vara orolig också. Säg till bm att du är orolig och vill komma in på en koll bara.

Kramar

Amor Vincit Omnia