Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 556 ggr
signemo
0

Dum fråga

Har en dum fråga.

Sitter på jobbet och har hur mycket som helst att göra och är trött. Kan man skicka healing till sig själv?

Man kan ju inte tjata och tigga o be om healing hela tiden. Tänk om man kan tänka sig pigg själv Flört.

Visst jag är egen och kan ta en sån här paus. Men jag får ta igen den i slutet på dagen.

Ha det så bra

Var rädda om varandra

korseett
0

Det finns inga dumma frågor Signemo!

ja du kan skcka healing till dig själv och även tänka dig pigg. Men du ska ju inte vara rädd för att be oss andra eller dina änglar om hjälp att bli piggare och orka genom dagen.

Loet_old
0

Håller med korseett, gör det inte så kompliserat. utan gör din egen healing som passar dig bäst,det är jättebra att ta en igen sig om dagen när man känner för det.

Wargmane
0

Självklart kan du det!!

Jag startar alltid min dag med självhealing!

Ibland när jag får en stund över och känner mig hängig eller trött !

Håller jag där det känns bra !!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Hopoksia
0

Det händer också att jag ger mig själv healing. Vad jag gör beror på hur jag känner mig och vad jag känner jag behöver.

Ibland är man helt utan energi och känner sig som en urvriden disktrasa. Man behöver helt enkelt inspiration, och ett flöde. Då brukar jag sätta på någon uppiggande musik och dansa i meditation till.

Ibland känner jag att jag behöver lugn och ro, att stilla mina sinnen. Då kan det vara väldigt skönt att bara sätta sig i det tysta och meditera. Man försöker göra en kanal upp till universum och förankra den i sitt rotchakra.

Om man känner sig stressad och spänd kan det vara skönt att sätta på någon avslappnande musik och likadant där, att man försöker få kontakt med energierna från universum och förankra dem i rotchakrat.

Jag har ingen healingutbildning utan detta är vad jag känner fungerar för mig.

Wargmane
0

#4 Jaaa healing kan ske på alla sätt som just får oss att må bra !!

En kram är oxå healing!!

En dag i örtaland är healing det oxå…

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens