Healing iFokus

Healing

Etikettalternativbehandling
Läst 1626 ggr
krokandylen
0

Dr Bachs blomsterdroppar

Jag har just beställt tre olika sorters blomsterdroppar, spontant och hejdlöst, efter att ha läst om dem bla här på forumet. Jag har ingen erfarenhet av dem sen förut. Nu undrar jag om man kan ta av alla tre sorterna samtidigt? Efter att ha läst om dem anser jag att jag behöver dem allihop.

korseett
0

jag kan inget om blomsterdropparna men det finns flera andra här som gör dte så jag hoppas att det ser detta och kan svara dig

Wargmane
0

hej Krokan !!

Kan du berätta vilka sorter du har beställt så kanske jag lite mera exakt kan svara på den frågan!!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

krokandylen
0

Hej Wargmane!

Jag har beställt Gorse, Olive och White Chestnut.

Wargmane
0

ÅÅhhh det var en blandning det !! Glad

Ja visst kan du ta dem tillsammans….Men jag tror effekten blir bättre att dela upp dom…När jag använder dom själv brukar jag ta en i taget…

Just bara för att jag ska "känna" vilken som får effekt på vad!

Oftast räcker det med en i taget…21 dagar av varje sort …

efter 21 dagar har vi "lärt oss all medicin" då är det bra att byta!

Vill du veta mer ingående kan du PM:a mig

Kom på det Då det blir Väldigt personligt att berätta om dessa droppar du valt!

_B.B //Kristina

*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

JILE
0

Hej Wargmåne,

Jag eller min dotter tar allergidropparna som Alice Lindberg Healinglife har mot pollen/djurallergen, dessa tar hon ju varje dag. Du skrev att det är bra byta efter 21 dgr kanske det inte är så bra som vi gör. Eller hålla upp ett tag? Kan det bli så de inte verkar om man tar de jämt?

Kram Jile

Wargmane
0

Ja Jile ta i 21 dagar och sedan uppehåll 7 dagar osv…så får kroppen "bli i behov " igen

_B.B //Kristina

*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

JILE
0

Okey, tack ska testa det.

Kram jile