God morgon 2/6
God morgon och här lever sajten sitt eget liv igen *ler* blir dubbletter bara så där utan vidare. God morgon alla och grattis önskar jag Rutger och Roger/ kram Spanaren
Ps Plus att det blev ett inlägg till?!?!
Ps Plus att det blir ett inlägg till?!?!
/kram Spanaren

god morgon, o grattis namnsdagsbarnen :)
God morgon på er.
Va, jag har namsdag idag. det hade ingen aning om.
.. det sistnämda namnet.
Ha en glad dag på er.
godmorgon och vilka härliga maskrosor!
Grattis alla Roger och Rutger! Grattis Loet!
idag är det bättre väder för mig så jag kan köra bil, jag har ingen AC
men vi letar ny bil nu med AC. Jag kan ju inte ha det så här att jag blir hemma när det är hett ute. Företaget måste ju skötas.
Ha en skön dag allihop- jag ska försöka få en planering gjord så jag får den berömda tummen ur det lika berömda arslet.
'
Cybertårta till Loet och ev andra namnsdagsbarn kommer här
#4 Maskrosor är en av mina favoritblommor för de lyser som små solar. Grattis Loet och vara utan AC det vet jag nog hur det känns korseett ):-
#5 ja jag blir så hämmad. Mår ju så illa av den torra värmen eftersom jag inte svettas bra så kroppen kan kylas ner. Bättre med en fuktig värme har jag märkt
Krya på dig vännen och hoppas att du hittar dig en bil som du får må bra i
/ kram Spanaren
Tack för tårtan den var jättego.
En bil utan AC är som att kliva in i en bastu. Maskroser är fina spanaren om dom inte spred sig okontrolerat.
Ett stort grattis till alla som har högtidsdag idag. Sen önskar jag alla som är sjuka att få bli friska.
Sen önskar jag att vi alla satte oss och fika och åt en bit god prinsesstårta ser smarrigt ut. och bara kopplade av.
Här nere i Halland är det soligt och vackert. Men behöver inte bli varmare än vad det är nu.
Ha det så gott allesamman
Var rädda om varandra
god morgon.
över Dalarna spöregnar det,har legat och hört regnet smattra på plåttaket.har varit ute en snabbis med min lånehund,det var uppfriskande.
nu ska jag äta frukost,få se om det blir att baka när vädret inte lockar till uteakiviteter.ha en underbar dag,gott folk.

God morgon!
Här är det lite mulet idag. Idag ska jag städa fikarummet o fixa blommor till krukorna ute här på jobbet. Gillar inte o städa men det känns ju bra efteråt. 
Ha en bra dag alla
God eftermiddag gott folk!
¤0.
Vilken härlig bild på maskrosorna,, de är så vackra.
Här har det regnat hela förmiddagen fram tills för nån timme sedan.
Solen är gömd bakom molnen
,, men men,, den kommer väl te baka hoppas jag.