God Söndag 31 maj
Grattis alla mammor! Vad vore världen utan er?
Grattis till Petronella och Pernilla som är dagens namnsdag!
Idag är jag inte riktigt reko. Skallen har värkt sedan igår på höger sidan och det går ner i nacken och axeln. Undrar om d tekunde ha blivit något i sambdan med vadkrampen igår. Vaden är fortfarande stel och mör.
Ha en skön dag idag på Mors Dag.

God morgon !
Ser ut att bli lika soligt idag- solvärmen verkar funka. Idag ska vi åka till svärmor och hälsa på.
Ha en skön dag - o glöm inte att dricka vatten
God morgon på er alla!!!!
Ska försöka ta mig ut o njuta av det vackra vädret.
Känner mig instängd i lägenheten idag, eftersom ajg var hos syrran ute på landet igår,,, Landet,, skogen,,, gräset,, Gu,, vad jag har saknat det.
Godförmiddag healers!
Sooooooola idag, måste passa på
Ja, Grattis alla mammor, (jag mé)
Ha en skön dag alla.
God eftermiddag!
Sol och +28 grader just nu. Valpen har slocknat. Det är varmaste dagen i hans liv. Den äldre valpen är och tränar vallning. Det kan inte vara lätt varken för hundar och mattar/hussar i den här värmen. Jag vet att det är det är varm där de är, eftersom de är i byn den här gången.
Jag håller mig innomhus, eftersom jag, sol och värmer år inte ihop.
Grattis till alla mammor!
Ha en fortsatt skön dag.

halloj allihop
har varit ute nästan hela dagen, fick hamburgere till morsdagslunch. och mjukglass. sämre kan man ha det!
Grattis alla mammor, och ha en skön eftermiddag 
god eftermiddag.
började att skriva på ett inlägg i morse,men det försvann två gånger,så jag struntade i det.
annars har dagen varit kanon,hämtat lite plantor från gamla lägenheten.som jag ska planter har vid huset,bara det blir svalare.
sitter och väntar på älsta dottern och hennes barn,kanske man får en mors dags kram i alla fall.
lite smolk i bägaren är det i alla fall.det är 32år sedan vår far vandrade vidare.
kanske var det han som skickade en hälsning,det kom 3svalor in flygande på verandan.SOLIGA KRAMAR.
God kväll.
Det har varit otrolit varmt ute idag,har nyss fått klippt gräsmattan som växer som sjutsningen.
Åhhh, vad härligt med en egen gräsmatta,,, säger jag glatt som inte behöver sköta om någon.
Sov så gott alla där ute *gäspar stort*