God lördag den 30
God morgon.
Idag väntas riktigt varm sommardag har dom lovat.
Laddar upp för dagen alla göromål.
Ha en bra Pingsthelg på er.
..
va är det pingst? har jag helt missat
Lade mig nio igår och somnade rätt omgående och så upp nu vid åttasnåret och känner mig skönt utvilad. Visserligen vakande jag vid ett tidigare tillfälle i morse då vaden krampade nåt så enormt så jag kippade efter andan. Maken kom till undsättning och fick den att sluta. Men nu så är det ömt. Så går det när jag inte tar magneisumet ordentligt- har skippat i flera dagar och det ska jag tydligen inte göra.
Fick bra tips av Loet här ovan om vi inte kunde pröva och ha en tråd där vi pratar och tjatar om allt möjligt så nu startar jag en sådan. Relaxhörnan får den heta. Där gäller det att ni håller er inom den svenska lagens råmärken och jag är enväldig(enfaldig
) domare om ni kommer er för att diskutera något där det finns två läger..
Blir det bra!
ha det så skönt idag allihop!
#1. Ja ers nåd
…

God morgon !
Ja, idag blir det nog varmt o soligt
. Vi ska sätta i rören till solpanelen idag, 90 st - så det tar nog en stund. Sen behöver vi inte elda för att få varmvatten.
Ha en skön dag alla, och glöm inte att dricka vatten i värmen.
Morrn morrn
Är på språng är på väg till stallet med dottern.
ha en fin pingstafton
#2 ja det är rätt undersåte- håll dig på din plats

Godmorgon healers!
Men Karin!!, är du helt snurrig nu ???, ajabaja inte slarva med medikamenterna.
Ha, du é värre än mig jue.
Blir välan bra med en relaxtråd, kan vá kul o snattra lite i.
Ha en skön Pingst alla.
en annan jobbar ju som vanligt.
Godmorgon! Väntar på sol i dag som lovat, men än är det lite mulet. Idag är det fotbollsmatch för min dotter, sen en lugn skön dag. Önskar er desamma. Kram kram
God förmiddag!
Här gassar solen från en klarblå himmel och temperaturen stiger. Jag kommer att hålla mig inne så mycket som möjligt. Min hud gillar inte solen.
Annar är det en lugn dag. Det är bara lillvovven och jag hemma. Vi har varit ute och tränat gå i koppel, så nu sussar han så gott.
Ha en skön pingstafton och glöm inte dricka vatten nu när det är varmt.
Kram

Grattis till alla Vera och Veronica!
Sooooligt å varmt, blev frukost i det gröna här.
#4 Låter härligt1 synd att det är närmare 100mil, annars hade jag dykt upp! ska åtgärda den berömda tummen å boka mej nåt på närmare håll.
Ha en härligt helande lördag, alllihop!
Ja just det grattis till Veror och Veronikor!