Healing iFokus

Healing

Läst 543 ggr
korseett
0

28 maj Ingeborg och Borghild

God morgon allihop!

Säger grattis till de som har namnsdag idag. Säger då grattis till mig själv eftersom mitt andranamn är IngeborgSkrattande.(inte fikar väl jag efter grattishälsningar inteOskyldig)

Jag kan inte sova. Jag åt choklad på vägen hem igår och blev illamående och det har hållt i sen dess. Jag ska inte äta sådant så fatta det skriker väl kroppenObestämd. ärligt talat var det inte särskilt gott heller. Nu ska jag slänga resten som är kvar i spisen så jag får se eländet brinna upp.

Funderar på att duscha och åka och jobba. Risken finns att jag blir väldigt trött frampå dagen så jag kanske ska ta en tur i soffan ett tag ändå och se om jag somnar.

Här regnar det. Visserligen tråkigt men allt vatten behövs nu.

Ha en härligt energifylld dag allihop!

korseett
0

Det kan väl vara en fin sak att fortsätta med namnsdagarna eller?

nillanb
0

GodmorgonGlad

Grattis på namnsdagen IngeborgFlört,min syslöjdsfröken hette just Ingeborg Guld i mun ursäkta korseett kan inte låta bli  att skrattaSkrattandeSkrattande.

Natten har varit regning hoppas dagen blir mindre blöt.

Oops vad svåra tangenterna är i dag fingrarna vill inte lyda.

ha en bra dag alla

korseett
0

Haha tack nillanb! Är uppkallad efter min farmor som hette Ingeborg.

gold
0

*asg* verkligen en lämplig dag att börja med namnsdagar i hälsningstråden Skrattande, det gäller att välja rätt tillfällen.

*sjunger* vi gratulerar våran Ingeborg idag!

här skiner solen, och det verkar bli en vacker, men blåsig dag.

Kramar!

"Partial fatih is enough to begin. Once you begin, faith will grow"

[Spanaren]
0

Ingeborg och Borghild är så fina namn så grattis till Karin och alla andra. Glädje får jag aldrig nog av, så varje tillfälle till glada hälsningar och dylikt är inte mig emot/ kram Spanaren

sweethoney
0

Grattis på namnsdagen korseett!!

Kram

Amor vincit omnia

Wargmane
0

Ja Grattis Karin !!! Skrattande

Önskar alla en riktigt mysig Torsdag !!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

signemo
0

Grattis alla som har namnsdag idag. Gomorron på er allihopa.

Är på jobbet ( är egen så får ta igen den här tiden sen), usch här är så mycket att göra, fullt med grejer runt om alltså blir man trött av bara det och gnällig som ni märker Obestämd. Jag vill inte vara det så , nu skall jag tända ett ljus och sätta fart igen.

Ha en fin dag

Var rädda om varandra

Loet_old
0

God morgon på er och grattis på namsdagen.

Vaknade kl 5 i morse att det stormade ute,så det var lika bra att kliva upp.

Ha en trevlig dag på erGlad..

janing
0

Godmorgon och Grattis ni som har namnsdag.

Är finare väder idag, kall natt, känns lite trött i ögonen . Ska klippa gräs i em - om det inte regnar - det växer som ogräs. Jag kommer inte ihåg att vi behövt klippa gräset så här tidigt nåt år. Men det är ju bra motion.

Ha en bra dag alla

cillaj
0

Godmorgon healers!

Jadu Karin, man får det man förtjänar!

Grattis, och det var en lyyysande idée med namnsdagar.!

choklad är muuuummmsis.!!!! yammi.

Ha en skön dag alla.

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmiddag!

Har varit uppe länge, tvättar och grejar på min lediga dag.Det blåser mycké så jag struntar i att hänga ut tvätten, för det vet ingen vart den tar vägen.

Njuter av Malena Ernman på radion nu! Och jag vrålar för fullt.

Väntar på dottern som ska tona mitt hår.

Skickar med en bild! Grattis alla Ingeborg och Borghild (det sistnämnda känner jag ingen som heter)Glad

Wargmane
0

Wow frän bild*säger Bildfreaket* hehe

Tja liite riskabelt känns det att hänga ut tvätten….Vill Ju inte Tvätta om allt som kan tänkas blåsa ner jue!!

Hoppas ni har det bra därute i landet !!!!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

[rore]
0

Heej allihopa!

Grattis på namnsdagen, det var ett kul påfund.

här regnar det för fulla muggar, trist som 17:on. men men.

Tittar bara in som hastigast ska snart i väg igen. sköt om er och en fortsatt trevlig eftermiddag o kväll önskas alla.Kyss

dalamormor
0

här har det varit sol,regn om vartannat.åska i går,men i dag blev det inget fast himlen var svart.har varit på födelsedagskalas,för min systerdotter.och för 14år sedan var det morsdag,då blev jag mormor till ett vackert flickebarn,det kalaset tar vi till helgen.det år nog inte bra att äta tårta två gånger samma dag,när man är diabetiker.nu strålar solen här.ha en fin kväll.kram