god morgon Kristina!
Ja blommor finns det gott om
Kunde inte somna igår kväll så jag satt uppe till kvart i ett eller nåt. Sen blev det till att läsa ett litet tag tills jag somnade. I gengäld har jag sovit ända fram till nu men nu är det kört igen. Kommer säkert att bli megatrött igen efter ett tag idag.
Många bilfirmor blev det igår och några besvikelser och några lite gladare upptäckter. Provsatt en massa bilar och provkörde två. Turen gick till Åmål, Mellerud, Trollhättan och sist Bäckefors innan vi styrde kosan in till Bengtsfors och åt på kvällen och sen hem. Men vi letar vidare. Det är bra att åka till bilfirmor för att kunna prova bilarna och så kan man försöka få tag på en som man vill ha privat.
Det ser ut att bli fint väder idag så ha dä gôtt allihop!

God morgon !
Här är det blåhimmel och soligt - hoppas det får vara det idag. Det är Expo i Stugun igår och idag, så ska väl dit o kika lite - prova bågskytte, köpa lotter o lite sånt.
Igår var jag där och serverade kaffe ett par timmar.
Ha e bra dag alla.
Godmorgon healers!
Japp, det kan bli en fin dag idag.
Hoppas alla får en bra Lördag
Vad vacker bild Wargis, Tack.
Go förmiddag på Er. Kan inte bestämma mig för om jag skall skriva att det nog blir en solig dag eller regnig dag. Det beror på vilket fönster jag tittar ut igenom.
Vilket vackert foto, man blir glad av att se det.
Idag tror jag jag skall ta det rätt lugnt. Kanske går och pysslar i trädgården lite. Eller så blir det en tur in till Varberg vi får se.
Ha det så gott allesamman och njut av helgen.
Var rädda om varandra

godmorgon!
vackert väder här med, blir utflykt med familjen idag. Ha en skön lördag, allihop.

Önskar er en underbar lördag allesammans!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Önsker er alla en fortsatt bra dag
har haft en solig o varm förmiddag.med göken golade i väst.har även hört tranor,mfl.forsens brus.tänkte mig en dag i ogräset,men just som jag tog i spaden,kommer en skur.då var det bara att gå in o leka lite med datorn.hoppas att lördagen blir njutbar för alla.

jotack, fint! det vackra vädret från i morse blev ett par rejäla störtskurar, nu är det härligt friskt och soligt ute. hade hoppats på en lugn dag med städning, läsande och meditation i lagom doser, men som alltid med barn i huset förändras planerna flera gånger om
.
just,som jag tog i spaden o skulle gå ut i det igenväxta landet.öppnade himmlen sig.så det har blivit att springa ut o in,några gånger.tröttnade till slut,gick in o lade mig på soffan,somnade.tog mig sedan en tur på kyrkogården,blev en promenad på ca 150-200m.det var min lördagspromenad,fniss.,men det är ju bekvämt att ha så nära när det ska vattnas.fortsatt trevlig Lördag

#12 hahahahaha! full av inspiration var ett användbart uttryck. kreativ är ett annat ord som fått en djupare mening de senaste åren….. de lär av varandra också, så ibland hinner man inte riktigt med i svängarna 
godkväll önskar jag er efter en fin dag……..
gokväll!
precis satt in datorn efter att ett åskoväder passerade i närheten. Bäst att vara på den säkra sidan eftersom blixtar även kommer i utkanten av åskområdet.
Dagen har varit upp och ner men överlag är det väl bra.