godmorgon 22/5
Sitter som vanligt framför datorn, börjar bli en riktig (O)vana nu för tiden
Fattar inte men tiden springer verkligen i väg när jag sitter här,, och tur är väl det. Annars skulle det bli lååång tråkigt utav bara sjutton
.
Önskar er alla en trevlig dag……..kram

godmorgon. här är grått, verkar bli en bra dag att jobba. Sköt om er idag!
kram
God morgon på er.
här är det dimma så man knappt ser någonting.
Önskar alla en bra dag.
Godmorgon på er! Här har det regnat hela natten, men nu ser jag lite klar himmel mellan molnen, så jag hoppas på ännu en vacker dag. Förkylningen har nu nått alla familjemedlemmar, hmm inte kul..Önskar er alla en trevlig helg. Varma kramar
god morgon!
Det regnar här men vi ska iväg till grannstaden Åmål och kolla in bilar på bilfirmorna och ev provköra de modeller som vi tror vi tycker om.
Sovit som en stock inatt när jag väl somnade vill säga bortåt halvett. En hel del tankar som behövde bearbetas.
Sitter just nu med hårig liten farbror i knät som kräver all uppmärksamhet från mamma. Han ska "dossa" och bara spinner och spinner och dreglar
. Min äldste på 15 år som hängt med mig överallt.
Ha en härlig fredag!
Godförmiddag!
Mornarna har blivit ett enda strul sedan vår nya familjemedlem kom hit. Som det brukar vara när man har valpar.
Det börjar bli en långkörare när det gäller vädret hos mig. Molngubbarna börjar torna upp sig igen. Det gäller att vara snabb om jag hinner göra en snabbkolla på internet.
Ha en trevlig dag.
Godförmiddag healers!
Fler som har förkylning hör jag, hostar så lungorna flyger ur kroppen snart. HaHa.
Ha en bra dag alla.

God kväll!
Sitter här nu efter att ha varit utan internet sedan åskan dundrade över huset i onsdags. Har varit och lånat ett mobilt bredband. Vi hade tur att inte allt slogs ut, endast en gammal tv gick sönder - förutom telelinjen då, men telefonerna klarade sig - och internetet då. Får kolla till veckan om det är linjen eller modemet.
Sov gott allihop.