God dag 21 maj
God morgon på er.
I morse skulle jag gå och hämta tidningen som vanligt i brevlådan. Just det är ju helg dag, tänk vad man blir invand i gamla mönster.
..
Det verkar bli en vacker dag, solen lyser för fullt.
Ha en bra helg dag på er alla.
…
Godmorgon här i från skåne Å Ja man blir snart van med alla små saker man brukar ha på morgonen…. runt i kring sig……..
Snart ska jag och sonen gå ut på våran runda och sälja tidningar som vi brukar på helgen……..
Hoppas alla får en fin dag……….
solen skiner men det blåser mycket. Idag har vi späckat schema jag och maken men vi avslutar kvällen med bio.
Ha det så skönt idag allihop
God förmiddag!
Det ser ut som det blir åska idag också. Jag skyndar mig att kolla runt på nätet just nu, för det dröjer inte så länge innan det är bara att dra ur all elektronik. Puh…..
Det är bara att se vad som går att göra idag. Läsa kan jag alltid göra.
Ha en skön dag
Godmorgon healers!
Här sitter förkylningen i som ett berg.
Tänk vad skräp man ska behöva rensa ut.
Ha en skön helg alla.
här i Dalarn har det kommit 2skyfall,springer ut o in för att se om jag ser några åskmoln.vill inte ha tor på besök,hans senaste besök kostade 5000,endå fick jag 2modem,annars hade gått på en 500 till.i dag är det 34år sen jag låg på bb o fick ett litet flickebarn.tänkt vad tiden går.känner mig lite ensam o låg i dag.men får ju träffa mina två flickor,o barnbarnen i morgon.vi ska åka till Mora och ha lite trevligt,kanske inte för plånboken.nu skiner solen i gen.nej nu ska jag ta mig i kragen o hitta på något.ha en bra dag.kram
Hej hej!!
Här är det molnigt igen, har hört att det inte finns dåliga väder, bara dåliga kläder,,, men det vete sjutton.
Längtar efter lite sommar värme nu faktiskt.
Men hoppas kan jag ju alltid göra,, på bättre väder menar jag. och det gör jag. Ha det så gott och blås inte bort där ute.
här har Tor härjat,så nu har all elektroniska prylar varit avstängda.hoppas han har försvunnit nu.blir så trött när han härjar.min dotter kom hit med födelsedags fika,när jag inte har någon bil o kunde åka o gratta henne.efter dom åkt kröp jag ner under filte och somnade fast jag sov till 9.30.ja ja sånt händer i bland.men något possetivt med dagen är jag har sett tornseglarna för första gången i dag.nu ska jag gå in på tradera o leta efter lite akvarie saker.ha en fortsatt trevlig kväll.

hej alla. har inte blivit mycket surfat idag för min del, men en liten titt här får det allt bli innan det är kväller. ha de gott, allihop!
god kväll i stugan! Nyss hemkommen från bion. Vi har sett Änglar och demoner. Visst skiljer den sig en del från boken som alltid vid en filmatisering men de timmarna vi satt där gick fort så den var bra.
Sedan sprang vi omkring i tre matbutiker för att hitta färdiggrillad kyckling men icke, det fick bli hotdogs som vi doppade i majonnäs i bilen på vägen hem.
god natt till er alla och sov söta drömmar