19/5 Godmorgon!
Vaknade till en regn kulen morgon.
Nu längtar jag efter sommar solen faktiskt. Den kanske kommer lite senare i dag.
Det är vad jag hoppas på just nu iallafall.
Nu är det dags att brygga mig lite morgon kaffe. Ha en skön tisdag, alla ni där ute. Kram
God morgon på er.
Här lyser solen idag,dom har lovat lite si så där resten av veckan.
Men vad gör det,för det är en ny dag idag.
Ha en bra tisdag.
Här skiner solen och allt är så vackert med det nya grönskande skira som finns ute i vår natur/ kram Spanaren
Sitter med kaffekoppen i handen och tittar ut på den härliga morgonsolen :) Idag blir det inget jobb, men fika med en vän. Ha en fin dag och jag önskar sol i hela landet. Varma kramar till er

god morgon! ser ut att bli en härlig dag, om än med lite fler moln än igår.

God morgon!
Idag har jag gärna legat kvar, är trött idag, men det ger sig väl ba.ra man kommer igång.
Ha en bra dag alla
sol? här regnar det!
Idag ska jag till Sunne med brorsans bokföring. Jag ska bara fixa till lite mer med den så allt blir klart.
Ha en skön dag
Godmorgon i dag är det dags för lite shopping
Senare blir det tvätt………
sol i skåne
god morgon i dalarna ser det ut som Tor kommer på besök.har i dag vaknat med värk i hela kroppen.men ska försöka att gå ut o göra klart min blomsäng.kram
Nu är det lite sol här också! I dag var jag trött men har i alla fall kommit igång med frukosten!
Ha det gott i dag!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag!
Här är det mulet och det ser faktiskt ut om vi kan också få besök av Tor.
Nu på förmiddagen var jag ute och gick med valpen. Det hans första gång med koppel och rollator. Det var lite jobbit för honom så nu sover han gott. Jag tog en längre promenade med den äldre valpen också. Det är skönt med promenader.
Resten av dagen får jag se vad den har att erbjuda. Det är svårt att planera något med en liten valp i huset.
Ha en fortsatt trevlig dag.

säjer godnatt redan nu, blir troligen inget mer dator ikväll. sov gott allihop!