Godmorgon 18/5
Uppe med tuppen.
Sovit oförskämt bra och känner mig riktigt utvilad (just nu.)
Väntar på att kaffet ska bli klart.
Hoppas att vi alla får en fin dag. Kram

God morgon!
Här är det +4 och soligt, det har varit frost inatt också.
Nu börjar jobbveckan igen.
Ha en bra dag alla.
Solen skiner och det har varit minus 0,9 grader. Livet är på topp som vanligt/ kram Spanaren
God morgon på er.
Ja det har varit minus i natt, men solen värmer allredan.
Katten väckte mig 05.30 skulle ut, så det var bara att stiga opp,kan omöjligt somna om efteråt.
Ha en bra dag.
godmorgon vänner
Äntligen nu börjar solen titta fram härligt……..
Sitter ett tag framför datan i dag ha en fin dag alla……
Godmorgon healers!
har oxå fått förkylning med halsont.
Men man kan ha en bra dag iallafall.
Hoppas ni andra får det oxå.
god förmidag.
hörde göken vid 7.30.tänkte mig ut i min blommrabatt,men nu regnar det.men det gör inget för jag är trött o frusen.ska koka kaffe o bjuda en kille som kom o ska ta ner några granar jag har på tomten.så änteligen får jag eftermiddagsol,på framsidan.härligt härligt.hoppas du syster min mår bättre i dag.sänder dig en bamsekram.
Ja,, hon finns med i mina tankar idag,,,,,,
Hoppas oxå att allt går bra!
Gokväll på Er. Hoppas Ni haft en fin dag och får en skön kväll.
Tänker på DIg Karin. Kramis
Var rädda om varandra
hej alla och gokväll i stugan!
hemma igen å allt gick bara bra. När jag gick från sjukhuset så var jag så pigg så jag och maken åkte runt till en del bilfirmor och kollade in bilmodeller. Jag behöver en ny bil men det är inget brådis, kul att se vad priserna ligger på och hur man sitter i dom. På vägen hem blev jag stentrött så jag somnade i bilen. Kom hem och värmde lite mat och sen bums i säng och sovit till 8 ca.
Nä men ,,,,, Heeej!
Vad roligt att höra att allting gått bra för dig.
Välkommen tillbaka,,, har tänkt mycket på dig under dagen som gått. Stor kram från mig till dig.
tack rore! och tack alla ni andra också!

gokväll godingar!
alltid trevligt att titta in här, o särskilt glädjande att få goda nyheter, karin 
kram till alla som vill ha
å,vad UNDERBART att allt gick bra.hoppas på god bättring.och en värmande bamsekram.
Oh vad glad jag blev när jag ser ditt vänliga ansikte här igen Karin. Kram
Var rädda om varandra