Healing iFokus

Healing

Etikettalternativbehandling
Läst 1776 ggr
doddel
0

Avläsningar

Ja nu har jag fått frågan när jag healar om jag kan göra avläsningar. Ibland går det när jag healar andra dagar inte…

Men om ni bara vill ha en avläsning skicka ett PM så om jag får tid gör jag gärna det med… Som vanligt behöver jag inte namn eller annan information utan PM blir bra…

dalamormor
0

tar tacksamt emot healing efter som en massör sa att jag hade en blockering någonstans,hon höll på att utbilda sig även innom healing men hon kunde inte hjälpa mig.mvh ann marie dalamormor

doddel
0

Fel tråd kolla erbjuder så sätter jag upp tider

[asamaria]
0

Generöst av digGlad Du kommer att få måååånga pm och inlägg! Fast det klart om fler erbjöd avläsningar härinnen så skulle nog inte trycket bli så stortGlad

Skickar pm till dig.

Clary
0

Pm skickat, alltid lika spännande med avläsningar och den ena är inte den andra lik.  Inte så många som är så generösa med sin tid och kraft så stort tack doddel Flört

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Songhios
0

PM skickat, håller med #4 om generositeten hos Er. Stort TACK från mig med!

Kram/Songhios

[akumas7]
0

Hej hej, jag har skickat PM till dig ;)

doddel
0

Roligt att så många vill så därför komemr jag lägga upp chema här på söndag och så börjar vi på måndag. Har hela dagen bokad med jobb i föreningen imorgon.

Just nu är ni 10 stycken som vill så det är härligt fullt upp som det skall vara…

Clary
0

Perfekt doddel Glad

Medarbetare på Feng Shui och Indien

[asamaria]
0

Glad

doddel
0

superbra…

solblomman47
0

Jag vill också bli avläst. Glad

JILE
0

GladJAAA..GÄÄRNA

Kram Jile

tidgod
0

Jag skulle sååå gärna vilja bli avläst.

skrult
0

Jag med! Glad

JMax
0

Jag tar gärna emot både healing o avläsning. Är gravid om det har nån betydelse?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

doddel
0

Det har blivit framflyttat på grund av sjukdom..

Nej det spelar ingen roll om du är med barn..

janing
0

Krya på dig!

korseett
0

krya på dig doddel. Jag låser tråden så länge så kan jag öppna den när du hunnit ifattGlad

Inlägget är låst för nya kommentarer