Healing iFokus

Healing

Läst 539 ggr
Wargmane
0

God Morgon 17 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja Norges nationaldag och vinst i schlagerfestivalen på en och samma dag ! Helt galet ju *s*

Tja vi grattar väl grannlandet för bägge tiidragelserna !

Önskar er alla en Underbart Healande Söndag med en önskan om finväder till alla !!

Kramizzar

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

bettin65
0

Godmorgon alla

sol i skåne och gott kaffe

senare ut med Tidningarna

ha en underbar Söndag

å grattis Norge ……..

Loet_old
0

God morgon på er.

Vilken underbar morgon,känner mig helt utvilad.Glad

Med solens strålar så har dom lovat varmt idag.

Ha en trevlig söndag på er alla.

Dinengel
0

God morgon har vi idag.

Solen skiner ute idag är bommolkänsla i kroppen.

Värt att sprida vidare….så jag kopierar text .

Önskar er alla en Underbart Healande Söndag med en önskan om finväder till alla och lugn i själen!!Glad

dalamormor
0

godmorgon.

en underbar morgon.jag har suttit på altan trappen en halvtimme.med min kaffekopp.varmt o skönt.hörde göken för fösta gången i år.tror det var en västergök.idag blir det en lugn söndag,måste vila efter barn besöket.

janing
0

God morgon !

Här är sol, vindstilla och inte ett moln på himlen Cool

Det blir väl till att klippa gräset när det torkat upp lite efter frosten.

Ha en skön dag alla.

FiaH
0

Godmorgon! Sol, sol, sol. Kan det bli bättre. Åka iväg och kolla på fotboll, sen får det bli en runda med lite lukning i trädgården. Ha en fin söndag. Kram

Indiania
0

#4 Åh, har du hört göken, det är så fasinerande att höra dendå är jag tillbaka i barndomen Glad

Ha det skönt alla, här är det strålande sol!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

väldigt vad tidiga ni var idag!

Grattis Norge till segern i ESC! EN kanonbra låt, fast själv valde jag att inte ge min röst till de nordiska länderna utan till den unga tjejen som sjöng så bra från Albanien tror jag det var, nummer 19 iallafallGlad

Imorgon ska jag operas men jag vet inte om det blir av eftersom mitt blodtryck som är omedicinerat är för högt. Jag väntar ju på utredning för blodtryck och puls eftersom den senaste medicinen slutade verka och pulsen galopperar emellanåt som vansinnig. Kanske är det sköldkörteln som jäklas. Håll tummarna för att operationen blir av.

Idag är jag piggare men det är väl allt med. Ska jobba med brorsans bokföring idag eftersom den ska överlämnas till den som ska göra bokslutet på tisdag.

Ha en skön helande söndag

gold
0

hejhej

har hunnit med en härlig promenad i soligt sommarväder,  samt har satt igång ett storkok morotssoppa. En bra dag, kort sagt! Hakar på jag med, och önskar alla en skön, helande söndag.

Kram!

[rore]
0

Hej hej!

ville bara kika in o önska er alla en fortsatt solig o fin eftermiddag./kram