Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 867 ggr
[rore]
0

Kan jag?

Jag känner mig blockerad när det gäller min arbetsituation. Är nu sjukskriven pgav min axel. Har under flera år kännt att det är dags att göra någonting nytt,,,

men jag har inte lyssnat till budskapet, som kommit till mig  och har således aldrig kommit till skott.

Helt riktigt!

Rädslorna som har bromsat mig. Man vet vad man har,,,, bla,bla

Så nu undrar jag om jag kan be om healing? För att lösgöra blockeringen inom mig,,, så att jag öppnar upp och ser alternativen runt omkring mig. Kram

Wargmane
0

Klart du kan Gumman !!

bara att du är medveten om det är healing !!

Jag tror att du själv sakta men säkert löser upp det !

Jag kan skicka ikväll vid 21 ..med syfte att öppna upp "action" i systemet !??

Kram

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

[rore]
0

Tack snälla Wargmåne!

Har aldrig varit med om att få sån hjälp,, är det något särskilt som jag ska lägga på minnet i samband med detta.

GladStor kram från mig till dig

cillaj
0

Om du inte vågar något i livet, vinner du heller inget.

Jag vet hur svårt det kan vara att släppa det gamla. Men tänk att, det kan bara gå åt fanders.

Skickar dig healing, Reiki distans.

Du behöver bara en liten knuff känns det som. Det svåraste är egentligen bara att ta ett beslut, sen brukar resten lösa sig av sig självt om det verkligen är det du vill.

Kram på dig o lycka till.

Wargmane
0

#2 Bara du fokusera på vad , hur du vill förändra din situation…det hjälper till !!

_B.B //Kristina

*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

[rore]
0

hahahah. Helt riktigt Cillaj.

Jag tror nog att jag vågar,,det är bara det att jag inte ser några möjligheter direkt, nä, det var inte sant,, det finns för många möjligheter,, så många olika vägar, så jag tappar målet och står som åsnan mellan hötapparna och kommer mig inte för med någonting.

JA,, det är helt klart ett beslut som jag måste fatta.

Jag tar tacksamt emot healingGlad Kram

[rore]
0

Tack Wargmåne

korseett
0

rore jag kan skicka stödjande healing vid samma tid som wargmåne när hon utför healingen på dig om det är okej för er två. SynergieffektGlad

[rore]
0

Tack så mycket korseett!Glad

Wargmane
0

Ja Karin vad bra !!

_B.B //Kristina

*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

korseett
0

va bra! ska bli spännande att se hur det fungerar och hur verkan blir. Jag vet hur HTA´n och änglahealingen inne på AB känns men det här blir på en annan nivå tror jag