Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 946 ggr
JILE
0

Theta- healing!

http://www.liniakliniken.se/webbshop.html

Tänkte höra om vad det här är för något?

Om någon vet något om detta?

Kram Jile

korseett
0

det där var en konstig sida

JILE
0

Ja, jag fick inte in rätta länken :-) Ni får klicka er vidare högst upp på sidan.

Fick tips av en person att hennes väninna hade blivit frisk av denna healing efter 3ggr.

tänkte höra om någon vet något mer.

Kram Jile

korseett
0

frisk från vad? Många blir friska från sina krämpor vid andra Healingmetoder också men jag ska kika vidare

JILE
0

Vet ej än har ej fått svar. Ja visst blir de det, det var därför jag undra vad det här var. Healingen har ajg aldrig hört förut har du Korseett?

korseett
0

http://www.thetahealingsweden.se/

här kan man läsa mer om thetahealing

korseett
0

jag har hört namnet nån gång. ytterligare en metod i mängden fast jag upplever nog att många healers jobbar på liknande sätt iofs

JILE
0

Ja tack för länken, ja det är så många olika metoder. får läsa mer i morgon..tack och godnatt.

cillaj
0

All healing går ju på djupet om man nu ska se det så, som sagt, ännu en metod i mängden.

Jag tror inte det har någon större skillnad på effecten av healingen.

Bara ännu en form av healing att pröva.

Är det någon som utför denna form, så ta inte illa upp, jag har upplevt så många olika former av healing och för mig har resultatet alltid blivit detsamma.

korseett
0

Det är ju väldigt bra att ha lite redskap i verktygslådan med olika metoder även om slutresultatet blir lika.

subtil
0

Jag är certifierad Theta healer och vi jobbar på ett annorlunda sätt än dom vanliga traditionella healingformerna. Här går inte healingkraften genom mig som instrument utan jag är endast ett vittne till vad som händer.

Vi lär oss att komma ner i Thetafrekvens i våra hjärnor och därefter koppla upp oss till det högsta och ge (kommandon) och därefter bevittna vad som sker. Sedan testar vi genom muskeltestning vad som har skett beroende på vilket kommando man gav.

Man kan säga att vi jobbar både med healing, muskeltestning och en viss form av KBT terapi genom att ställa frågor och leta oss fram till grundorsaken till problemet.

korseett
0

tack subtil för förtydligandet. Det blir lätt en djungel av olika former så man vet ju knapp ut eller in.

JILE
0

#10 Intressant, var in och läste på din sida.

Tack, Jile

mayolica
0

Det är lätt att bli förvirrad när det finns så många olika healing-metoder att välja på,jag tycker att det är spännande att läsa om hur olika sorters healing fungerar. Jag tror att man får prova sej fram och se vilken healing som känns bäst,vissa metoder kan nog kännas bättre för olika människor. Även om den helande grundkraften är den samma så är det lite olika energifrekvenser som används vid olika slags healing.

~ mayolica ~

subtil
0

Jag jobbar även med frekvensterapi/medicin genom en apparatur som innehåller över 300 000 unika frekvenser allt från det subtila till det fysiska. Den går även att skicka healing med och jag har fått fantastiska resultat på både människor och djur.

Om ni har lust så kan ni läsa mer på min hemsida: www.revital.se

JILE
0

#14 Är det ung. som L.I.F.E- system fungerar?

subtil
0

Vet inte hur LIFE system fungerar, du kan gå in på min sida och läsa mer om min metod. Jag vet att den apparat jag använder är den som innehåller flest frekvenser utav alla.

JILE
0

www.awoc.nu är en sida där Angela Orsucci håller på med L.I.F.E- system det verkade lite lika.

Har du hjälpt många med astma och allergier?

subtil
0

Astma har jag ingen erfarenhet av men allergier har jag bra resultat på.