jet
upptäckte under dagen att jag ovetandes burit med mej min jet. kan den ge fokus och målmedvetenhet? har upplevt mej ovanligt beslutsam idag. tigerögat i min nyckelring var med som vanligt.
jag vet faktiskt inte vad själva stene betyder men visst är det märkligt att vi kan plocka på oss det vi behöver. Det undermedvetnas krafter är stort

Jet är en bra sten (eg fossilt kol) att använda när situationen kräver uppmärksamhet. Beskyddar dig mot faror och hjälper mot ångest, hör till rotchakrat, så ja, visst hjälper den dig att vara fokuserad. Bra mot huvudvärk och andra stressrelaterade tillstånd
Medarbetare på Feng Shui och Indien

#2 häftigt. hade jag tänkt på det hade jag kanske till och med tagit med den medvetet. för det har varit en och annan ångestskapande situation på jobbet på slutet. Tack för bra info!
#1 jo, det är märkligt. först "glömde" jag att lägga den på sin plats sedan jag plockat med mej den från köket när jag städade ihop för kvällen. Sen på morgonen tog jag dessutom på mej det paret jeans jag bestämt mej för att inte ha. Fantastiskt.

#3 Roligt att damma av gamla kunskaper så tack för att du gjorde det möjligt 
Medarbetare på Feng Shui och Indien