Healing iFokus

Healing

Läst 293 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 13/5

Hej på er alla!

En ny morgon och en ny dag att ta emot i sin famn.

/kram Spanaren

FiaH
0

Godmorgon! Solen skiner så härligt på morgonkvisten, men halsen svider grrrrr inte kul. Hoppas ni alla får en fantastisk dag. Varma kramar Fia

Loet_old
0

Gog morgon på er.

Halvmulet och, peppar peppar kanske någon regnskur.

Ha en bra dag på er alla.Glad

[rore]
0

Godmorgon!!

Ännu en ny dag. Här skiner solen. Ha en fin dag allesammans/ Kram

janing
0

God morgon alla !

Här är det soligt o blåsigt. Ha en bra dag

cillaj
0

Godmorgon healers!

Solen skiner i Asås idag med.

Stackars dig FiaH, hoppas du blir bättre snart, det är många som har halsont just nu. Krya på dig.

Ha en skön dag alla.

korseett
0

god förmiddag

Har klamrat mig upp ur sängen till slut. Vaknade vid halvsju och skulle på toa men kom knappt ur sängenFörvånad. När jag väl kom upp fick jag stå böjd ett bra tag och svårt att andas var det med. Maken har masserat och jag har legat på spikmatta men till slut var det bara dunderkuren, som jag har till huvudvärken annars, kvar att prova. Två panodil och två ibumetin. Nu efter 1½ timme har det lanat på och jag kan röra mig och andas men själva kärnområdet nedanför skulderbladet och mot ryggraden är kvar. Men va tusan har jag gjort?

Ja inget bilåkande idag till Grums utan jag får jobba hemifrån det som går och jag orkar.

Det positiva är ju att jag klarat två dagar nu utan att behöva dunderkuren till skallen.Glad

Ha en fin dag ni andra

bettin65
0

godförmiddag alla Sol i Skåne men med lite moln på himlen

korsett vet hur det känns i bland har jag likadant

krya på dig & kram

Må gott alla

[Spanaren]
0

#6 Kan det vara Fibromyalgi? Det låter nästan som det!

/kram Spanaren

Fialotta2
0

God förmiddag!

Idag var jag uppe före tuppen. Vaknade med massor med energi, så äntligen kände jag att jag var tvungen att varva ner en stund innan det är dax att åka till staden för en antal ärenden.

Jag önskar att jag kunde göra det hemifrån eftersom första biten på vägen är en omskakande upplevelse. Det är bara smågropar. När jag kommer tillbaka hem brukar ryggen värka som bara den.

Ha en fortsatt trevlig dag