har fått min första healing
den fick jag igår och idag har jag om möjligt ännu mer ont i kroppen mest nacke, axlar och rygg.är detta nån utrensningsprocess eller är det bara ett dumt sammanträffande?? healingen riktades mot dessa partier eftersom det är mina största problemområden.
men jag ska definitivt testa igen
Reiki healing var det kanske jag ska skriva
ja det kan vara så att problemen förvärras nån dag eller två och sedan klingar det av. Det är energierna som jobbar med att få loss i det området. Håll ut och får du riktigt ont så är det helt okej att ta smärtstillande under tiden.
Absolut, du utför en utrensning först innan kroppen kan läkas ordentligt, det kan vara så att du behöver fler tillfällen av healing för att allt ska återställas.
Ta det lugnt ett tag och känn efter om det släpper.Håller med Korseett. Ta värktabletter om du behöver.
Det kan ta sin tid när du inte är van.
Lycka till.
Ja det är ingen fara, säg till om du vill ha en dos till så skickar jag det gärna men vänta ett tag så det får släppa lite….

Kan berätta om min första gång jag var hos en healer.
Oboy, OM jag var t r ö t t efter den stunden…..och fruuusen in i ben och märg….OCH jag kissade, kissade, kissade….det tog ju aldrig slut, tyckte jag. Kunde inte hålla mig vaken fast kl var bara 19.
Så visst hände det grejer i min kropp med besked!!!
Andra gången somnade jag till på behandlingsbordet (vaknade av att jag började snarka!! Pinsamt!)
Men efter den gången fick jag energi så det stod härliga till….och VARM OCH SKÖN!!!!! Jag var så piggelinius, så go i kroppen att jag önskar alla kunde få den känslan.
Detta var definitivt ingen påhittad känsla, för om jag hade haft förväntningar skulle jag ju inte bli så tvärs emot som första gången.
Kan tillägga att första gången kände jag tydligt små, små stickningar i huden där hon hade sina händer, men inte så mkt andra gången.
Mvh Crowone

Jo, det var ju det jag skulle skriva med……kroppen rensar ut efter en rejäl healing! (tänkte på kissningen).
Visst kan det vara så att det känns värre i början innan det vänder och blir bättre,det är ju något som gäller flera terapier än just healing. Om du fortsätter med behandlingarna så är chansen stor att det kan bli bättre sen.
~ mayolica ~