Healing iFokus

Healing

Etikettänglar
Läst 937 ggr
Lotus07
0

Hjälp!

Sitter och gråter framför datorn och vet inte mera vad jag ska göra…Börjar blir desperat för en liten bit av lycka…

Det är ju så här;

För 1½ år sedan fick min sambo och jag vår dotter som är född med tarmarna utanför magen…Blev opererad 8 gg under första 4 månader av sitt liv och vi kunde förlora henna flera gg under den tid…

Vi kom tillbaka hem för ett år sedan och i november månad förra året blev min sambo svår cancer sjuk. Nu kämpar vi med den och det känns att man tappar hoppet…Han har inte svarat på sista behandling och tumören har växt ännu mer…

Börjar fundera om det finns nåt förbannelse som är kastad över oss eller vi är bara en av dom som har 0% lycka i livet…

Tack att ni har läst min innlägg!

korseett
0

Så tråkigt att läsa och jag känner med er. Livet känns tyvärr ofta orättvist. Men försök att finna de små positiva sakerna i vardagen och glädjer åt dom för det finns lycka även hos er. Finn det som är kittet i familjen, det som håller er samman och som gör er glada och släng alla måste tankar, för inget måstes egentligen.

Lev idag

kram

Pysslan
0

Tänker på er!

Kram

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Lotus07
0

Tusen tack för alla varma ord och tankar…Försöker att vara "stor och stark" och tänka positivt…Det hjälper att sitta i tysthet och samla mera energi för en ny dag, för en ny kamp…

Dinengel
0

Inte roligt alls jag får gåshud av att läsa. GråterLivet är orättvist ibland  käns jobbigt att läsa hur du lyder.

Jag hoppas att du kan hitta glädje i din  lilla ögonsten hon behöver sin mamma .

Vi får be och ge  för din sambo starta en ni tråd om du känner för det..

Önskar jag kunde trolla bort din smärta.

Skickar dig många varma helande styrkekramar och tänker på dig.

Kram Dinengel

allhealing
0

Om ni vill så finns det massor med healera här som gärna ställer upp och skickar healing. Det räcker med att ni ber om healing, så lovar jag att skicka. Det gör säker även alla andra som läser detta.

Kramar till er alla från

Kent

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Wargmane
0

Åh du rara människa …Jag skickar gärna , Om du,Ni vill !?

En stor kram om dig och din lilla familj !

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

cillaj
0

Vad finns det att säga i ett sådant läge, inga ord är stora nog.

Sänder varma tankar till er alla.

Och självklart, vill ni ha healing så…

[rore]
0

Det gör mig ont att läsa om er nöd. Sänder kärleksfulla tankar./

Songhios
0

Här satt jag själv med ångest för en viss sak och ville be om healinghjälp. Sen läser jag hur Du har det och då inser jag att mitt problem är LÖJLIGT litet. En sak som jag kan konfrontera och lösa själv egentligen.

Sänder varma kramar och tankar till Er, det gör ont i mig för Er skull!

Inga-Lill

doddel
0

Inga-lill (svar på inlägg 9): Ett stort problem för dig kan vara litet för mig och tvärt om. Så skäms inte för det….

Ja jag vet inte heller vad man säger mer än att jag hoppas lyckan kommer tillbaka. JAg skickar gärna healing om ni vill så kanske det blir lite skönare i kropp och knopp dock tar det inte bort erat problem men ja vill gärna hjälpa med det lilla jag kan…

Hoppfull
0

Usch vad jobbigt! Nej livet är verkligen inte rättvist!

Svårt att säga rätt saker, men säger som någon annan sa att det bästa du kan göra är att finnas där för den lilla och för din man förstås.

Sedan att be om healing både för dig och för honom är alltid bra, du behöver styrka och ork att finnas där och han behöver allt han kan få.

Varma omtankar och kramar till er!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Dinengel
0

En nalle kram till er, den nalle finns på andra tråden på övernaturligt

Loet_old
0

Skickar ljus och värme.

Fialotta2
0

Du och din familj finns i mina tankar och jag skickar varma tankar till er.

Kram