Stor trötthet just nu
Är det fler som känner en stor trötthet just nu?
Visserligen har jag haft besvär med magen sista 2 veckorna men det måste vara annat som händer nu.
Jag deltar även i healingresan så det är väl mycket utrensningar på gång. Anne/solvinge
Jag känner mig som är ängel som flyter på moln.
Nu är det dags att vila solvinge och slarva inte med vatten när själen jobbar då kroppen måst vila för att orka.
Kram Dinengel
Jag känner mig som dig Anne. Jag är helt slut i kroppen som att en bulldozer har kört över mig. Vill bara sova.
Tack för alla fina svar! Det hjälper mycket att förstå.

Samma här…Trött som jag vet inte vad. Iof är jag gravid och mycket har hänt/händer runtomkring mig… Men jag orkar inte vara trött längre!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

har varit så otroligt slut innan, och upplever en stor förbättring. Fast jag vet ju att jag mått bättre… känner igen att man märker av att det arbetar för fullt, men det är för mej en mer positiv trötthet än den dränerande jag känt innan, när jag haft fullt upp att fylla på för att inte rasa fullständigt.
Inte nå'n större skillnad på trötthet - men de har varit väääääldigt stökigt - mycket konstiga reaktioner - alllting krånglar samtidigt & ja har mått mycket dåligt. Tack & lov har min healer kunnat rätta till dessa obalanser i min kropp samt tillfört ny energi (var helt tömd) - så att ja e lite bätte f.t. iaf 
Verkar vara starka energier i rörelse som skapar alla möjliga konstigheter. Min healer säger att många andra påstår samma sak - även hon själv har känt en del psykiska reaktioner som hon inte har upplevt tidigare.
???????
/L
Är trött i kanske mest i huvudet. Har liksom ingen energi och så blir man stressad av det. Men det går väl över.
Var rädda om varandra
Kanske har att göra med den starka fullmånen som kommer natt till lördag? Det ska vissta vara en av årets starkaste fullmånar men om det vet nog wargmåne mer
Hmm…i dag känner ja mig betydligt tröttare - sovit i omgångar & de tar tid innan ja vill stiga upp trots att ja e vaken - utan ligger kvar 1½ timme innan ja orkar öppna ögonen.
Mycke tok ere