God morgon 7/5
Ja,, här var det hopplöst att somna om =), så jag tänkte att det var lika bra att gå upp och titta på morgonljusets strålar, även om de passerar genom ett moln täcke idag oxå
Jag önskar er alla en trvlig dag/ kram
Nu närd et har ljusnat något inser jag att där finns inga moln. Kanske blir en solig dag ändå?

God morgon! Här skiner solen
lite kyligt men vad gör det? Ha en bra dag!
Medarbetare på Feng Shui och Indien

halloj! var vaken vid fyra jag med, men somnade till slut om och tog sovmorgon ända till halv sju. Sol men kallt här.
Ha det gott!
God morgon på er.
Här skiner också solen, men det är små hurvit ute.
Ha en bra dag.

God morgon!
Solen skiner o fåglarna kvittrar, underbart! Är stel i nacken idag, det har väl blivit mycket sittande den här veckan, och så ska jag iväg på musikal igen ikväll som andra syskonbarn är med i.
De är otroligt duktiga.
Ha en bra dag alla!
God morgon och inatt fick jag sova från 12 - 5 i ett svep utan att behöva anlita kisseriet
Sov sedan igen efter det tack och lov.
Idag blir det en hel del jobb efter bästa förmåga. Imorgon åker jag på kryssning med kolhydrater.ifokus så fredag och lördag är jag borta från iFokus så då hoppas jag att ni klarar det själva.
Ha en bra dag allihop
God Morgon. kul att höra att solen lyser nånstans :)
Här är det mulet och småregnigt….
Natten har varit lugn, har lyckats sova hela natten…. såååå skönt!
En hörlig dag till er alla!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
God förmiddag!
Här skiner solen änså länge. Känner mig pigg idag och funderar på att åka till stan och gå i affärer ett tag. Behöver garn för att sticka en garnpåse som jag kan ha på mig om jag står och stickar.
Livet känns gott idag.
Ha det så bara resten av dagen!
Godförmiddag har varit vaken ett tag men ägnat tiden åt mina planter. underbart sköönt
ha en bra dag …………. alla