Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 940 ggr
doddel
0

Healing vad bra

Jag själv sitter i styrelsen för en förening i Linköping och håller i deras healing lekrioner och kvällar. Det är så underbart roligt. Träffar så mycket folk. Men att ändå kunna få hjälpa och stätta olika människor som märker att man förstår deras problem. Det tycker jag är viktigt. Troligen det viktigaste i mitt "jobb"

Jag kallar inte healng för jobb av den anledningen att dels gör jag det gratis och det ger jag inget mer än min tid och den ger jag av kärlek allt här i livet kräver inte något tillbaka. (personlig åsikt)

I alla fall roligt med denna sida skall jag följa noga..

korseett
0

Välkommen hit doddel!

[rore]
0

jej hejGlad Välkommen säger jag oxå.

Wargmane
0

Välkommen !!

och härligt att du kan ge så mycket av din tid gratis!

Glad

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

doddel
0

Nja jag vet inte om jag kan igentligen då jag går massor av minus i det men jag gör det ändå för jag tror på karma jag får det jag behöver bara jag gör allt med kärlek. Men jag klandrar inte folk som tar betalt. Det är upp till var och en man lever lyckligt i sin sanning.

Wargmane
0

*ler* ja det gör man ju!

men vet du jag kallar det utbyte av energi !

Min tid mot din tid …energi som energi…

Jag har jobbat heltid med healing, medialitet i mer än 20 år ….och jag är inte sjukskriven, pensionär, eller uppbär a-kassa.

Det är Många i detta land som tycker att det är fel att ta betalt…jojo det går fint om man har andra inkomster …men annars är det omöjligt.

Däremot ger jag massor gratis via distanshealing + mina "samvetsklienter som verkligen inte har råd.

Så jag brukar säga  - sätt värde på dig själv och dina insatser!

Kram

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens