6 Maj Godmorgon
Önskar alla healing inevånarna en underbar Morgon!
Här i Trollis har det varit lugna lite grå dagar men hoppas på finväder idag …så vi får se vad gryningen har för väder i bakfickan !
Jag hoppas att allt är gott med er och att Ni får en UNDERBAR DAG !!
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens
men hallå där! antingen är du tidigt upp eller sent uppe hihi.
Jag vaknade kl 4 med värk bak i nacken och huvet. Har stretchat, masserat och gjort öronakupressur med dåligt resultat så det slutade med att jag fick gå upp och ta en omgång smärtstillande. Tur att jag ska på behandling idag.
Passade samtigt på att byta i tvättmaskinen och lägga in några kläder när jag ändå höll på. Så sitter jag nu och kollar på nätet ett tag istället.
Det är härligt när det dagas ute och solen tittar upp. Från åren i lagården var det den bästa tiden, tidigt på morgonen. Märkligt hur det är egentligen men jag får mer gjort om jag kommer upp tidigt. Jag kanske får vila en stund mitt på dagen men det är ju okej att göra det.
Idag blir det att åka till kontoret tidigt och jobba för halvtre får jag behandlingen oc h efteråt blir det väl raka vägen hem förstår jag och ta igen sig och sedan fortsätta jobba ikapp om jag orkar. Jag ska åka på kryssning med Kolhydrater.ifokus på fredag så två dagar går fetbort och söndagen får jag ägna mig åt det sista i brorsans bokföring eftersom jag ska lämna pappren till bokslut på måndag fm.
Ha en underbar dag allihop!

halloj
härligt att se att det finns folk här alla tider på dygnet 
Blött ute hos oss idag, men känns som efter ett riktigt sommarregn för första gången i år.
Ha de gott idag allihop!
go morron go morron! här skiner faktiskt solen just nu. hoppas att det håller i sig.
ska till jobbet i dag o fortsätta på taktil massage utbildning: )
det ska verkligen bli skönt att få nått att göra. har varit hemma snart 2 veckor, sjukskriven på grund av axeln. ska bli roligt att träffa arb kolllegorna igen.
sol i hjärta sol i sinne. önskar jag er alla,,,
och även mig själv. / kram

God morgon alla!
Idag skiner solen
, seansen igår var intressant, det kom inte fram någon till mig, men det är roligt att vara med ändå.
Ikväll ska jag iväg på musikal i Östersund som min systerdotter är med i, det ska bli roligt.
Ha en bra dag
God morgon på er.
Regn i dag,och små kyligt,ingen sommar än.
Ha en bra dag.
God förmiddag!
Här lyser solen mellan molntapparna. Det är ingen temperatur att skryta om. Gräsmattorna och lägdorna har börjat blir grönare, tack vare regnet som kom igår.
Idag blir det att ta det vackert med hushållsarbete eftersom kroppen känns trött. Kanske piggnar jag till fram på eftermiddagen.
Ha det så gott idag.
Godförmiddag regn i skåne och blåsigt…………
Trött Trött efter gårdagen Städa städa nu ska jag krypa ner och vila ett tag ………..
Godfm, vaknade som Korseett med huvudvärk, stel i hela sidan..solen skiner och ska så lite frön. Undulaterna har fått varit ute, klättrar inte efter dem längre pga av huvudvärken.
In kom de tillslut…:-)
ska ta en promenad i skogen med mammas hund, som har energi så det räcker. Efter kommer väl jag med stel gång..hi,hi
Kram Jile